Internauci wybierają swoją Miss

7 grudnia odbędzie się XXV jubileuszowy finał Miss Polski, podczas którego zostanie wyłoniona tegoroczna laureatka oraz rozstrzygnięty plebiscyt na Miss Polski Internautów. Patronem medialnym wydarzenia została Grupa Wirtualna Polska.

Wybory Miss Polski mają ugruntowaną pozycję w świecie mody, biznesu i mediów. Grupa WP objęła nad nimi patronat, a w serwisie WP Facet powstała specjalna sekcja dedykowana kandydatkom na najpiękniejszą Polkę. Zwyciężczyni uzyska prawo do reprezentowania naszego kraju na gali Miss World: największym i najsłynniejszym międzynarodowym konkursie piękności.

Stwarzamy internautom możliwość śledzenia zmagań uczestniczek na każdym szczeblu kwalifikacji: od etapów regionalnych aż do wielkiego finału – mówi Łukasz Jurczak, Kierownik Zespołu Serwisów Rozrywkowych i Męskich w Grupie Wirtualna Polska. – Co ciekawe, równocześnie dajemy naszym użytkownikom realny wpływ na losy dziewcząt w konkursie, wspierając, już po raz drugi, wybory Miss Polski Internautów. – dodaje Jurczak.

W serwisie WP Facet zaprezentowano 25 finalistek. Wyboru najpiękniejszej dokonać można drogą SMS-ową – zwyciężczynię, która otrzyma oficjalny tytuł Miss Polski WP, można typować do 6 grudnia.

W ubiegłym roku internauci oddali ponad 60 000 głosów, przyznając tytuł Miss Internetu Paulinie Maślance, którą jury wybrało I Wicemiss Polski. Wszystkie pretendentki do korony oraz materiały wideo z ich udziałem można obejrzeć na stronie dedykowanej wydarzeniu.


Miss Polski w serwisie WP Facet
Miss Polski – głosowanie

 
 

o nas

 

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Michał Siegieda

Agata Chaber
Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej
agata.chaber@grupawp.pl

Agata Chaber

powiązane informacje