Zdrowie 360 – nowa oferta produktów reklamowych Grupy WP

Oferta Zdrowie 360 premium digital, czyli możliwość dotarcia z przekazem reklamowym do 4,2 miliona zaangażowanych użytkowników w kategorii Zdrowie i medycyna

Grupa Wirtualna Polska zaprezentowała nową ofertę produktów reklamowych w segmencie zdrowia i zdrowego stylu życia – Zdrowie 360 premium digital. Oferta pozwala na dotarcie z przekazem promocyjnym do 4,2 miliona internautów w kategorii „Zdrowie i medycyna” (za: Megapanel PBI/ Gemius, VI 2015 r.). I to internautów zaangażowanych – generujących w ramach kategorii największą liczbę odsłon w polskiej sieci: 30,6 miliona PV krajowych i 10,8 miliona PV mobilnych.

- Połączone siły Grupy WP i NextWeb Media to większe możliwości dla reklamodawców i optymalne wsparcie ich marek w komunikacji marketingowej skierowanej do pacjentów. – mówi Jakub Zieliński, Dyrektor obszaru zdrowie i parenting w Grupie WP – Docieramy do ponad 4 milionów użytkowników zainteresowanych zdrowiem, prezentując przy tym wysokiej jakości treści w tej tematyce. W ramach naszego kluczowego serwisu, abcZdrowie.pl, współpracujemy z ponad 1500 lekarzami i specjalistami, którzy odpowiedzieli dotąd na 440 tysięcy pytań użytkowników. Naszymi atutami są też m.in. marketingowe profile pacjentów, których jest w tej chwili aż 40 milionów, sprawdzone rozwiązania content marketingowe, reklama natywna i zaawansowane technologie Big Data – dodaje.

Grupa Wirtualna Polska dzięki akwizycji NextWeb Media umocniła swoją pozycję w ważnej kategorii „Zdrowie i medycyna” – zanotowała wzrosty liczby realnych użytkowników zainteresowanych tematyką zdrowia, plasując się na I miejscu pod względem zasięgu wśród portali horyzontalnych i uzyskała pozycję lidera rynku pod względem liczby odsłon krajowych (Grupa WP – 30,6 mln PV, Grupa Onet-RASP – 27,4 mln PV, Grupa ZPR Media – 22 mln PV, Grupa Gazeta.pl – 9,6 mln PV).

Nową ofertę „Zdrowie 360”, łączącą potencjał NextWeb Media i GWP, oparto o autorskie formaty natywne, jak Power Content, content marketing i zaawansowane technologie wykorzystującej Big Data. Proponowane rozwiązania służyć mają głównie budowaniu i wzmacnianiu świadomości marki reklamodawców zainteresowanych segmentem zdrowie. Pozwala na to m.in. ekspozycja reklamy przy kontencie premium, który tworzą współpracujący z abcZdrowie lekarze oraz specjaliści z zespołów redakcyjnych abcZdrowie i GWP.

- Zdefiniowaliśmy blisko 1000 kontekstów tematycznych dla marek, dzięki czemu dysponujemy jedynym na rynku rozwiązaniem do precyzyjnego targetowania reklamy do pacjentów i osób zainteresowanych tematyką zdrowia. wyjaśnia Jakub Zieliński Wykorzystanie kontekstów gwarantuje optymalne dopasowanie nie tylko przekazu promocyjnego, ale i treści do potrzeb klientów. Pozwala to na uzyskanie kilka razy wyższej efektywności reklamy, przekłada na zwiększenie zaangażowania użytkowników i ma znaczący wpływ na podejmowane przez nich decyzje zakupowe. Rozwiązanie sprzyja lojalizowaniu klientów, pozyskiwaniu nowych i co ważne, zwiększa konwersję z działań marketingowych.

Wśród odbiorców GWP znajdują się również osoby poszukujące codziennie informacji na temat pielęgnacji i higieny, urody, diety, żywienia, rodziny, aktywnego wypoczynku i życia intymnego. Zasięg serwisów Grupy w tematyce zdrowego stylu życia to dziś blisko 1,75 mln realnych użytkowników*.

 

*Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, VI 2015, estymacja, łączny zasięg serwisów jejSwiat.pl i WP Zdrowie i fitness

o nas

 

 
 

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Michał Siegieda

Agata Chaber
Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej
agata.chaber@grupawp.pl

Agata Chaber