Wirtualna Polska w gronie Superbrands

Grupa Wirtualna Polska znalazła się w gronie najmocniejszych marek w Polsce zdobywając tytuł Business Superbrands 2015/2016. Jednocześnie tytułami Superbrands 2015/2016 oraz Created in Poland Superbrands 2015/2016 uhonorowano markę WP.

W konkursie branych było pod uwagę ponad 2 300 marek, a o wyborze laureatów zdecydowała m.in. grupa ponad 15 tys. respondentów, uczestniczących w badaniu konsumenckim oraz grono 70 niezależnych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR.

Superbrands to nagrody przyznawane każdego roku markom, które mogą się poszczycić największą siłą i najmocniejszym wizerunkiem, natomiast Created in Poland Superbrands są przyznawane markom, które powstały w Polsce i wypracowały ponadprzeciętny wizerunek, który pozwala im skutecznie konkurować z firmami zagranicznymi.

Business Superbrands 2015/16 trafia do najsilniejszych marek biznesowych w Polsce. Managerowie oraz eksperci dedykowanej Rady Marek Business Superbrands oceniają m.in.: jakość brandingu, pozycję rynkową, jakość produktów i usług, relacji B2B oraz innowacyjność. Przy wyróżnieniu Superbrands 2015/16 brane są pod uwagę rekomendacje konsumentów oraz wizerunek marki w oczach ekspertów. O Created in Poland Superbrands 2015/16 – dla najsilniejszych polskich marek – decydują oceny i rekomendacje konsumentów.

Tytuły te, to kolejne wyróżnienie dla WP, która w ostatnim czasie otrzymała także m.in. Grand Prix w konkursie Effie oraz nagrodę główną w kategorii „Media, Kultura i Rozrywka” .Wcześniej Grupę WP nagrodzono złotym laurem w kategorii „Best rebrand of a digital Property" oraz I wyróżnieniem w kategorii „Best visual identity from the technology, media & telecommunications sector” w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Transform Awards. Rebranding Wirtualnej Polski uznano za najlepszy w rankingu magazynu Press, a Marta Czartoryska-Żak, VP Chief Marketing Officer w Grupie WP, otrzymała Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2014 organizowanym przez właściciela portalu branżowego mediarun.pl.

***

Superbrands to ranking marek organizowany na zlecenie The Superbrands Ltd., działającej w ponad 80 krajach na całym świecie. Celem programu jest promowanie marek, poprzez wyłanianie najlepszych i najprężniejszych spośród nich. Tytuł Superbrand przyznawany jest markom, które osiągnęły najlepszą reputację w swojej dziedzinie oraz w danej branży wypracowały sobie silną pozycję.

 
 

o nas

 

 
 
 
 
 
 

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Michał Siegieda

Agata Chaber
Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej
agata.chaber@grupawp.pl

Agata Chaber