WP startuje z ekologiczną kampanią

WP startuje z ekologiczną kampanią

Wirtualna Polska kontynuuje ekologiczny projekt „WP Naturalnie”. Przygotowała kampanię wizerunkową zachęcającą do działań w obliczu zmian klimatycznych i przyszłości planety.

Wirtualna Polska konsekwentnie podejmuje działania dotyczące ochrony klimatu i ekologii. Jeden gest nie zmieni świata, ale od jednego wszystko się zaczyna. Teraz wielkiej zmiany wymaga nasze podejście do klimatu - tak brzmi główne przesłanie najnowszego spotu reklamowego WP, którego celem jest walka z postępującymi zmianami klimatycznymi. Przekaz skierowany jest do użytkowników internetu i zachęca do podjęcia małych kroków na rzecz środowiska, jak np. przełączenie się na tzw. tryb ciemny podczas przeglądania stron internetowych. Użytkownicy Strony Głównej WP oraz ponad 20 serwisów należących do Wirtualnej Polski, mogą włączyć go jednym kliknięcie i w ten sposób m.in. zaoszczędzić energię w urządzeniach wykorzystujących ekrany typu OLED, na przykład w telefonach komórkowych.

Spot został przygotowany przez działy wideo i marketingu  WP. Jego emisja zaplanowana jest na sierpień oraz wrzesień i obejmuje zarówno kanały Wirtualnej Polski, jak i YouTube oraz największe stacje radiowe - RMF FM, RMF MAXXX, Złote Przeboje, RadioRock, TOK FM, Eska, Puls, SuperNova.

Zobaczyć można go tutaj.

Spot jest kolejnym elementem projektu „WP Naturalnie”.

Wcześniej Wirtualna Polska wystartowała z ogólnopolskim EkoTestem sprawdzającym wiedzę i zwiększającym świadomość Polaków na temat ekologii i ochrony środowiska. Od początku 2021 roku całość energii kupowanej przez spółkę ma gwarancje pochodzenia ze źródeł odnawialnych. W lipcu WP kupiła drugą farmę fotowoltaiczną na Dolnym Śląsku, dzięki czemu zielona energia niemal w połowie pokrywa zapotrzebowanie WP na zasilanie serwerowni. Ponadto na Stronie Głównej WP działa licznik, który pokazuje, o ile dzięki farmom fotowoltaicznym WP oraz wprowadzonym zmianom, spadła emisja CO2 do atmosfery, w porównaniu do 2020 roku.

o nas

Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki (wakacje.pl, nocowanie.pl), mody (domodi.pl, allani.pl), wyposażenia wnętrz (homebook.pl) i projektowania domów (extradom.pl), usług finansowych (totalmoney.pl) oraz motoryzacji (superauto.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w czerwcu 2021 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,6 mln Polaków.

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Michał Siegieda

Agata Chaber
Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej
agata.chaber@grupawp.pl

Agata Chaber