The best of AdTotal – nowy cennik sieci reklamowej WP

Sieć reklamowa AdTotal aktualizuje ofertę oraz cennik. Wprowadzone zmiany – ukłon w stronę klientów sieci – obejmują m.in. obszar Internet, mobile, wideo. Wdrożono Pakiety Premium – Total Brands i Total VIP, wprowadzono nowe, atrakcyjne formaty reklam. Portfolio sieci powiększyło się o nowych, uznanych wydawców, m.in. mobileman.pl, mamazone.pl, kuchniadziecka.pl. W cenniku pojawiła się także oferta WOMM i Social Media.

W tej chwili AdTotal to niemal 160 serwisów z portfolio Wirtualnej Polski i blisko 60 witryn partnerskich. Mamy 80% zasięgu wśród internautów*, co, według raportu adStandard 2011, daje nam trzecią pozycję na rynku** – mówi Michał Giera z Wirtualnej Polski, Kierownik Działu Rozwoju Produktu Reklamowego AdTotal – Staramy się, by reklamodawcy otrzymali od nas ofertę kompleksową, stąd pozyskiwanie do współpracy coraz to nowych wydawców i nasza dbałość o nieustanny rozwój sieci. W zmienionym cenniku znalazły się więc m.in. atrakcyjne Pakiety Premium, innowacyjne formaty reklamowe, również wideo, mailingi wybranych partnerów i oferta na Social Media oraz WOMM.

Pakiety Premium
Total Brands – the best of AdTotal
Total VIP – the best of the best
Istotną innowacją w ofercie AdTotala jest rozbudowa oferty o nowe pakiety Premium. Pierwszy z nich, Total Brands, grupuje 21 najlepszych, „markowych” witryn z ponad 50-procentowym zasięgiem wśród polskich internautów – znane marki, cenione przez użytkowników, gwarantujące otoczenie premium dla kampanii. Drugi, Total VIP, skupia 7 serwisów, które łącznie odwiedzane są przez ponad 7 milionów użytkowników miesięcznie**.

Nowe formaty reklamowe
AdTotal wprowadził też nowy format reklamy wideo – Video Layer – w wariancie Full Screen (pełnoekranowa forma wideo) oraz Standard (odtwarzany w playerze, dla potrzeb emisji wideo w mniejszym rozmiarze). Video Layer dostępny jest w całej ofercie sieci, z wyjątkiem serwisów TVP i Orange.pl.
Dodatkowo, wraz z nowym cennikiem, pojawił się Slide Expand Box – małoinwazyjna, layerowa forma reklamowa (dostępna w całej ofercie sieci), wyświetlana z lewej, prawej strony witryny lub u dołu ekranu. Co ważne, użytkownik jest w stałym kontakcie z przekazem reklamowym, gdyż Slide Expand Box pozostaje w tym samym miejscu mimo scrollowania strony. Forma ta umożliwia także emisję materiału wideo.

Mobile
AdTotal oferuje kompleksową obsługę w zakresie rozwiązań marketingu mobilnego (mobile advertising, budowa stron mobilnych, SMS). Zmiany objęły więc także ten obszar aktywności sieci.

Wierzymy w potencjał mobile, więc od początku aktywnie działamy w tym obszarze. Dziś, poprzez sieć AdTotal, reklamodawca może dotrzeć do blisko 3 mln użytkowników serwisów mobilnych, którzy łącznie generują ponad 100 mln odsłon. – mówi Michał GieraCo ważne, regularnie rozbudowujemy AdTotal o witryny dedykowane na urządzenia przenośne; właśnie włączyliśmy do naszej oferty mobilne wersje telepolis.pl, pdaclub.pl i kilku serwisów należących do Grupy IDG. Staramy się też nawiązywać współpracę z firmami specjalizującymi się w rozwiązaniach mobilnych, ostatnio z domem mediowym Mobiserve, zajmującym się marketingiem mobilnym. Ważnym obszarem są dla nas aplikacje mobilne, tu także aktywnie pozyskujemy partnerów biznesowych.

Od dwóch lat AdTotal tworzy strony mobilne i realizuje akcje reklamowe dla klientów. Infrastruktura WP pozwala na dopasowanie oferty do reklamodawcy i „szycie” kampanii na miarę jego oczekiwań. Kampania targetowana wyłącznie na iPhone’a? Nie ma problemu. Wysyłka MMS-ów reklamowych do kobiet z dużych miast? Żaden kłopot. – dodaje Agnieszka Ferenc, Specjalista ds. Reklamy WP – Nie tylko realizujemy akcje promocyjne, ale też edukujemy rynek, aktywnie działamy w grupie roboczej IAB mobile, bierzemy udział w tworzeniu poradników tematycznych, szkolimy, występujemy jako prelegenci.

Mailingi wybranych wydawców, oferta Social Media i WOMM, nowi partnerzy
Do nowego cennika wprowadzono oferty mailingów wybranych wydawców (m.in. chip.pl, IDG.pl, stylistyka.pl, skiforum.pl, pcworld.pl) oraz ofertę na Social Media i WOMM. Portfolio sieci powiększyło się też o atrakcyjne serwisy partnerskie, jak pdaclub.pl, psy.pl, koty.pl, mobileman.pl, mamazone.pl, kuchniadziecka.pl, zdrowy-seks.pl, jakkarmic.pl, tenis.net.pl
i inne.

Nowy cennik sieci można pobrać ze strony http://adtotal.pl

O sieci
Przypomnijmy, Multimedialna Sieć Reklamowa Wirtualnej Polski, AdTotal, sprzedaje powierzchnię reklamową w serwisach internetowych i mobilnych (np. mini.wp.pl, wap.orange, nokia.mobile). W ofercie sieci znajdują się również bankomaty i ekrany LCD. AdTotal to też reklama wideo (na stronach wp.tv czy tvp.pl), WOMM, SEM/SEO, Buzz Marketing, marketing społecznościowy, a także akcje eksperckie.
Sieć reklamowa AdTotal dostarcza klientom optymalną, wielokanałową ofertę reklamową, gwarantując przy tym obsługę „full service” (od sprzedaży i marketingu, poprzez obsługę techniczną).


*za: Megapanel, II 2011
**wg raportu AdStandard, opublikowanego przez InternetStandard.pl w marcu br., sieć AdTotal plasuje się na 3 miejscu pod względem zasięgu wśród internautów, uzyskując wynik ponad 80% (wśród sieci posiadających autoryzowane drzewka agregatów)

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Anna Matuszak
Specjalista ds. PR
amatuszak@wp-sa.pl

Anna Matuszak

powiązane informacje