Interaktywny film w serwisie specjalnym WP, promującym nowe smartfony LG

Interaktywny film w serwisie specjalnym WP, promującym nowe smartfony LG

Dział Akcji Specjalnych WP po raz pierwszy zdecydował się na wykorzystanie interaktywnego wideo na potrzeby komunikacyjne marki LG. W specjalnym serwisie lg.wp.pl zamieszczono film o sensacyjnej fabule, w którą wpleciono wątki podkreślające zalety… nowych smartfonów LG.
Tak innowacyjne, jak na polski rynek, rozwiązanie, naszym zdaniem doskonale odpowiada zaawansowanym cechom reklamowanej grupy produktów – zaznacza Bartek Niewiadomski, Specjalista ds. Rozwiązań Kreatywnych, twórca koncepcji filmu. – Dodatkową zaletą takiej formy promocji jest większe zaangażowanie Internautów i wytworzenie więzi emocjonalnej z reklamowanymi produktami.

Najważniejszym celem witryny jest niebanalna promocja trzech nowych, wysokiej klasy telefonów LG. W tym celu Dział Akcji Specjalnych zrealizował specjalny, interaktywny film, w którym widz może decydować o działaniach bohatera postawionego w zaskakującej, nietypowej sytuacji. W zależności od wyboru internauty, akcja rozwija się lub ulega wyhamowaniu.

Jeśli użytkownik podejmie trafne decyzje – obejrzy film w całości i może wziąć udział w konkursie. Ponieważ obraz utrzymany jest w mrocznej, pełnej niejasności i tajemnic konwencji, zadaniem uczestników konkursu jest odpowiedź na pytanie, co właściwie przydarzyło się bohaterowi filmu i jaki będzie dalszy ciąg jego historii. Do wygrania przez użytkowników są smartfony LG najnowszej generacji.

Dużym wzywaniem było dla nas sprostanie oczekiwaniom klienta w wyjątkowo krótkim czasie. Cieszy nas, że mimo tej presji, udało się zrealizować film na poziomie znacznie przewyższającym typowe produkcje wideo, tworzone na potrzeby Internetu – podkreśla Marta Spychalska, Specjalista ds. Realizacji Projektów Sprzedażowych w Wirtualnej Polsce.
Zależało nam na wprowadzenie do stosunkowo krótkiej fabuły aż trzech różnych modeli promowanych smartfonów. By osiągnąć ten cel, zdecydowaliśmy się na dynamiczną konwencję filmu sensacyjnego – dodaje Łukasz Sysa, współtwórca projektu.

Internauta może dowiedzieć się szczegółowo o zaletach produktów także z zakładki Telefony, która została wzbogacona o galerie różnego typu smartfonów LG.

Za zakup mediów w kampanii firmy LG odpowiada dom mediowy Mindshare.


http://lg.wp.pl

 

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Dorota Trojanowska
Specjalista ds. PR i Akcji Specjalnych
dtrojanowska@wp-sa.pl

Anna Matuszak
Specjalista ds. PR
amatuszak@wp-sa.pl

Anna Matuszak

powiązane informacje