Zmiany w strukturze AdTotal

Robert Wielgo został w Wirtualnej Polce Zastępcą Dyrektora Pionu ds. Rozwoju Oferty Reklamowej. Zastąpił na tym stanowisku Michała Tobera, który z początkiem czerwca zakończył współpracę z WP.

Robert Wielgo będzie odpowiadał za rozwój wielokanałowej oferty reklamowej AdTotal, realizację planów strategicznych i bieżącą politykę sprzedażową sieci.

Do jego zadań należeć będzie także m.in. aktywne pozyskiwanie partnerów i klientów AdTotal, budowa nowych produktów reklamowych, stała analiza rynku reklamy internetowej pod kątem zachodzących na nim zmian w celu optymalizacji oferty sieci, analiza zapotrzebowania na nowe produkty i miejsca reklamowe w portalu, jak też inicjowanie w Wirtualnej Polsce prac nad innowacyjnymi projektami, atrakcyjnymi pod względem sprzedażowym.

Robert Wielgo ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, jest też absolwentem Podyplomowego Studium Menedżerskiego przy Szkole Głównej Handlowej. Karierę zawodową rozpoczął w 1997 roku. Z branżą reklamową związany od 1999 roku. Przez ostatnie lata piastował stanowiska Dyrektora PR i Marketingu w Datev Symfonia Sp.
z o.o. (2004-2009) oraz Dyrektora Sprzedaży w dGCS S.A./Kierownika Sprzedaży INFOR LEX; grupa INFOR PL (2009-maj 2011).
W Datev Symfonia z sukcesem budował struktury sprzedaży w ramach międzynarodowego koncernu oraz kształtował politykę marketingową spółki, osiągając w krótkim czasie dużą rozpoznawalność marki w grupie docelowej.
W grupie INFOR PL rozwijał ofertę nowych produktów, budował sieć partnerską, zajmował się ponadto szkoleniami m.in. z zakresu produktów oraz technik sprzedażowych.

Prywatnie jego pasją są literatura, muzyka operowa i historia, zwłaszcza II wojna światowa.

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

powiązane informacje