DLA MEDIÓW

26 maja 2011

The best of AdTotal – nowy cennik sieci reklamowej WP

Nowe pakiety, formy reklamowe i nowi wydawcy. Zmiany w segmencie wideo oraz mobile. Ofarta Social Media i WOMM. Zmieniony cennik sieci reklamowej AdTotal Wirtualnej Polski. ...

więcej
17 maja 2011

Jak się pozbyć swojej starej? Wystarczy… zagrać

Serwis specjalny Wirtualnej Polski, TwojaStara, promuje program Internet Explorer 9. Witryna, powstała we współpracy z Microsoft, jest rozwinięciem kampanii MS, w której spółka „puszczając oko” do użytkowników Sieci, zachęca do pozbycia się starych… przeglądarek. ...

więcej
12 maja 2011

WP i Viva Polska współpracują przy „Kolejno odlicz, czyli Viva 10 naj”

Wspólne działania Wirtualnej Polski i stacji Viva Polska to przykład wykorzystania potencjału, który tkwi w synergii mediów. Współpraca przy programie, w którym polskie gwiazdy biorą pod lupę teledyski znane z anteny Viva Polska, obejmuje zamieszczanie materiałów redakcyjnych z programu w serwisie muzyka.wp.pl oraz wzajemną promocję WP i Vivy w portalu i stacji telewizyjnej. ...

więcej
10 maja 2011

A dresik – wybór znakomity!

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa Poczty Wirtualnej Polski. Akcja jest kontynuacją działań promocyjnych realizowanych we wrześniu ubiegłego roku. Portal ponownie bawi się humorystycznym konceptem, tym razem „…a dresik załóż”, a celem kampanii jest podkreślenie najważniejszych funkcjonalności serwisu poczta.wp.pl ...

więcej
9 maja 2011

Finaliści LabStara wybrani

LabStar, konkurs Wirtualnej Polski dla startupów internetowych, wchodzi w fazę dopracowania najlepszych pomysłów. Podczas dwudniowej sesji półfinałowej przed Komisją Programową zaprezentowali się twórcy 40 najciekawszych projektów, spośród aż 820 zgłoszonych. Jury wyłoniło sześć najlepszych. Autorzy finałowych startupów powalczą o możliwość realizacji pomysłu wspólnie z Wirtualną Polską. ...

więcej