DLA MEDIÓW

17 maja 2011

Jak się pozbyć swojej starej? Wystarczy… zagrać

Serwis specjalny Wirtualnej Polski, TwojaStara, promuje program Internet Explorer 9. Witryna, powstała we współpracy z Microsoft, jest rozwinięciem kampanii MS, w której spółka „puszczając oko” do użytkowników Sieci, zachęca do pozbycia się starych… przeglądarek. ...

więcej
12 maja 2011

WP i Viva Polska współpracują przy „Kolejno odlicz, czyli Viva 10 naj”

Wspólne działania Wirtualnej Polski i stacji Viva Polska to przykład wykorzystania potencjału, który tkwi w synergii mediów. Współpraca przy programie, w którym polskie gwiazdy biorą pod lupę teledyski znane z anteny Viva Polska, obejmuje zamieszczanie materiałów redakcyjnych z programu w serwisie muzyka.wp.pl oraz wzajemną promocję WP i Vivy w portalu i stacji telewizyjnej. ...

więcej
10 maja 2011

A dresik – wybór znakomity!

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa Poczty Wirtualnej Polski. Akcja jest kontynuacją działań promocyjnych realizowanych we wrześniu ubiegłego roku. Portal ponownie bawi się humorystycznym konceptem, tym razem „…a dresik załóż”, a celem kampanii jest podkreślenie najważniejszych funkcjonalności serwisu poczta.wp.pl ...

więcej
9 maja 2011

Finaliści LabStara wybrani

LabStar, konkurs Wirtualnej Polski dla startupów internetowych, wchodzi w fazę dopracowania najlepszych pomysłów. Podczas dwudniowej sesji półfinałowej przed Komisją Programową zaprezentowali się twórcy 40 najciekawszych projektów, spośród aż 820 zgłoszonych. Jury wyłoniło sześć najlepszych. Autorzy finałowych startupów powalczą o możliwość realizacji pomysłu wspólnie z Wirtualną Polską. ...

więcej
27 kwietnia 2011

Kuchnia i Fryzury w Wirtualnej Polsce wspólnie z marką BRAUN

Wirtualna Polska uruchomiła nową odsłonę serwisu kulinarnego kuchnia.wp.pl a także nową witrynę fryzury.wp.pl – efekt długoterminowej współpracy z marką Braun. Struktura serwisów, ich funkcjonalności i prezentowane treści są opracowywane we współpracy z klientem, z uwzględnieniem jego polityki komunikacyjnej. ...

więcej