Aż 5 milionów użytkowników pakietu AdTotal Tech

Pakiet Tech sieci reklamowej Adtotal uzupełniony został o atrakcyjne serwisy WWW. W ofercie sieci znalazły się m.in. chip.pl, witryny IDG oraz instalki.pl.

Oferta AdTotal Tech skierowana jest do domów mediowych i firm, które chcą dotrzeć do klientów zainteresowanych nowymi technologiami, dostawców telekomunikacyjnych, a także przedsiębiorstw zajmujących się oprogramowaniem komputerowym.

Portfolio Adtotal rozszerzono o kilkanaście popularnych platform poświęconych nowym technologiom i GSM. Oprócz chip.pl należą do nich m. in. serwisy IDG, instalki.pl, gizmodo.pl, czy techtrendy.pl. Włączając je do sieci reklamowej Wirtualna Polska wzmocniła linię technologiczną, proponując klientom dotarcie do jeszcze szerszej grupy internautów, bowiem pakiet AdTotal Tech to obecnie ponad 5 milionów użytkowników* – podkreśla Agnieszka Ferenc z Zespołu Zakupu Powierzchni Reklamowej dla Sieci AdTotal.

Chip.pl prezentuje najnowsze urządzenia, programy, usługi i serwisy, porady oraz wideoporady z wielu dziedzin, porównania produktów, zapowiedzi nowinek technicznych. Oferuje też ponad 100 tysięcy programów i innych zasobów do pobrania.

International Data Group Poland S.A. to polski oddział największego na świecie międzynarodowego koncernu wydawniczego branży komputerowej. W Polsce tworzy kilkanaście witryn poświęconych tematyce IT. W sieci Adtotal znalazły się m.in.: idg.pl, pcworld.pl, digit.pl, digitallife.pl, pctips.pl. I tak np. pcworld.pl skierowany jest do profesjonalnych użytkowników komputerów, którzy chcą wiedzieć więcej na temat wykorzystywanego sprzętu i oprogramowania. Digit.pl adresowany jest zaś do profesjonalnych grafików, specjalistów DTP i twórców nowych mediów. Pokazuje proces cyfrowej kreacji, trendy w grafice komputerowej, projektowaniu, modelowaniu 3D, animacji.

Instalki.pl to serwis gromadzący popularne i najbardziej przydatne programy komputerowe. Portal znajduje się w czołówce witryn dedykowanych software, udostępniając oprogramowania, gry, sterowniki i prezentując aktualności o tematyce komputerowej. Zasoby serwisu obejmują zarówno programy z darmową licencją (Freeware, Open Sources), jak i aplikacje testowe z licencją testową (Trial lub Shareware).

Gizmodo.pl to formalnie blog i zarazem jedyny w swoim rodzaju przewodnik prezentujący wiadomości na temat technologii, technologicznych nowinek i gadżetów.

W witrynie techtrendy.pl internauci znajdą liczne testy i porady, pisane przystępnym i zrozumiałym językiem. Serwis skupia się głównie na użyteczności danego przedmiotu i na tym, co z punktu widzenia potencjalnego nabywcy jest najistotniejsze. Znaleźć tu można dane o sprzęcie audio i wideo, komputerach, telefonach i różnego typu dobrach luksusowych. Techtrendy współpracują z największym na świecie magazynem o gadżetach – Stuff.

*Za: badanie Megapanel, PBI/Gemius, IX 2010

Przypomnijmy, Multimedialna Sieć Reklamowa Wirtualnej Polski, AdTotal, sprzedaje powierzchnię reklamową w serwisach internetowych i mobilnych (np. mini.wp.pl, wap.orange, nokia.mobile). W ofercie sieci znajdują się również bankomaty i ekrany LCD. AdTotal to też reklama wideo (na stronach wp.tv czy tvp.pl), WOMM, SEM/SEO, Buzz Marketing, marketing społecznościowy, a także akcje eksperckie.
Sieć reklamowa Adtotal dostarcza klientom optymalną, wielokanałową ofertę reklamową, gwarantując przy tym obsługę „full service” (od sprzedaży i marketingu, poprzez obsługę techniczną).

http://adtotal.pl

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Dorota Trojanowska
Specjalista ds. PR i Akcji Specjalnych
dtrojanowska@wp-sa.pl

Anna Matuszak
Specjalista ds. PR
amatuszak@wp-sa.pl

Anna Matuszak