Z początkiem października do Wirtualnej Polski dołączy Barbara Kasprzycka. Obejmie stanowisko szefowej WP Magazynu i będzie odpowiadać za nadzór redakcyjny oraz współpracę z autorami zewnętrznymi. WP Magazyn to serwis premium Wirtualnej Polski, w którym publikowane są najważniejsze śledztwa oraz pogłębione materiały dziennikarskie – reportaże, wywiady i analizy. ...
O2.pl, jeden z największych polskich portali informacyjno-rozrywkowych, stawia na szersze spojrzenie i różnorodność tematów. W centrum uwagi znalazły się nowe projekty redakcyjne: reporterski cykl zagraniczny „Blisko Świata” oraz reaktywowana #DziennaDawkaDobregoNewsa. ...
Serwis Pyszności.pl ruszył z nowym projektem „Kulinarna Stolica Polski”, w którym redakcja zabiera czytelników w podróż szlakiem regionalnych smaków. Zaprasza również użytkowników do interakcji - nadsyłania swoich przepisów na lokalne specjały, głosowania na najlepsze dania. ...
Wirtualna Polska Media uruchamia specjalny program wewnętrzny chroniący dziennikarzy przed atakami personalnymi, groźbami i innymi formami nękania. Inicjatywa – nazwana Tarcza WP – ma zagwarantować, że każdy przypadek obrażania lub zastraszania dziennikarzy spotka się z natychmiastową reakcją firmy. ...
Kanał "Biznes Klasa" uruchamia nowy, sezonowy cykl "Biznes Klasa Young". Nowy format skupia się na młodych przedsiębiorcach oraz twórcach przełomowych technologii, które działają w zgodzie z najnowszymi trendami. ...
Wirtualna Polska wzmacnia biuro reklamy. Na początku lipca do zespołu dołączają dwie doświadczone osoby z branży mediowej - Iga Wachowicz oraz Rafał Kaniecki. To kolejny krok w kierunku budowania silnych i zorientowanych na cele klientów struktur sprzedaży. ...
24 czerwca Rada Nadzorcza WP Holding wybrała Henrykę Bochniarz do pełnienia funkcji Przewodniczącej Rady Nadzorczej. W poprzedniej kadencji tę funkcję sprawował Piotr Walter. Henryka Bochniarz to uznana liderka polskiego biznesu, ekonomistka i wieloletnia orędowniczka dialogu społecznego oraz rozwoju gospodarki wolnorynkowej. ...
WP wprowadza na rynek nowoczesny produkt reklamowy WP Booster CDC. To zaawansowane narzędzie stworzone z myślą o precyzyjnym docieraniu do użytkowników z realnym zamiarem zakupowym, w odpowiednim miejscu, czasie i kontekście. ...
Po raz ósmy redakcja Wirtualnej Polski przetestowała najważniejsze nowości na polskim rynku samochodowym. Przez 3 dni dziennikarze szukali wad i mocnych stron w 41 samochodach. Cel był jeden – wybrać ten najlepszy na polskim rynku. ...