Warszawa tło

DLA MEDIÓW

05 sierpnia 2011

Nowy Kierownik Działu Sprzedaży sieci AdTotal

Marek Rolf jest od sierpnia nowym Kierownikiem Działu Sprzedaży sieci AdTotal. Zastąpił na tym stanowisku Szymona Szmigla, który z końcem maja br. rozstał się z firmą.

Do głównych zadań Marka Rolfa będzie należało m.in. realizowanie budżetów i planów sprzedaży sieci, przygotowywanie propozycji nowych produktów od strony sprzedażowej i ich wycena, opracowywanie zmian w cenniku produktów reklamowych AdTotal, a także analiza rynku reklamy internetowej oraz zapotrzebowania na nowe produkty.

Marek Rolf jest związany z branżą reklamy digital od pięciu lat. Swoją karierę zawodową rozpoczął jako Interactive Media Planner w Zed Digital, komórce interaktywnej domu mediowego ZenithOptimedia Group. W roku 2009 awansował na stanowisko Interactive Buying Supervisor, a następnie Interactive Buying Manager. Studiował marketing i zarządzanie na Politechnice Warszawskiej.

Prywatnie jego pasją są sport oraz muzyka rockowa. Lubi gotować, a także czytać książki fantasy.


O sieci
AdTotal jest Siecią Reklamową Wirtualnej Polski i zajmuje się sprzedażą powierzchni reklamowej w serwisach internetowych oraz mobilnych (np. mini.wp.pl, wap.orange, nokia.mobile). W ofercie sieci znajdują się również bankomaty i ekrany LCD. AdTotal to też reklama wideo (na stronach wp.tv, tvp.pl, dailymotion.pl), WOMM, SEM/SEO, Buzz Marketing, marketing społecznościowy, a także akcje eksperckie.
Sieć reklamowa AdTotal dostarcza klientom optymalną, wielokanałową ofertę reklamową, gwarantując przy tym obsługę „full service” (od sprzedaży i marketingu, po obsługę techniczną).


http://adtotal.pl

Komunikat w innych formatach
Załączniki
MarekRolf.jpg
jpg 61,7 kB