Multimedialna Sieć Sprzedaży AdTotal z kampanią na iPady

Multimedialna Sieć Sprzedaży AdTotal z kampanią na iPady

AdTotal z kolejnym, wysokiej klasy rozwiązaniem w swojej ofercie. Sieć reklamowa Wirtualnej Polski przygotowała i zrealizowała (emisja na stronie głównej WP.PL i w serwisie kobieta.wp.pl) kampanię dedykowaną wyłącznie na iPady. Promowano w ten sposób prestiżowy magazyn dla nowoczesnych kobiet, „iAM” przeznaczony na tablety.

Kampania reklamowa magazynu „iAM”, realizowana w WP.PL (na SG portalu oraz w serwisie kobieta.wp.pl) stargetowana została na iPada. Akcja promocyjna przygotowana została z myślą o kliencie, któremu zależy na budowaniu prestiżowego wizerunku. „iAM” to pierwszy polski magazyn kobiecy stworzony specjalnie na tablety, w pełni wykorzystujący interaktywne możliwości urządzenia. Kreacje kampanii kierowały do sklepu AppStore, gdzie można pobrać darmową wersję pisma.

Pozycja zdecydowanego lidera mobile w polskim internecie* jeszcze bardziej motywuje nas do rozwoju mobilnej oferty reklamowej – mówi Marek Rolf, Kierownik Działu Sprzedaży dla Sieci Reklamowej AdTotal i dodaje – Dzięki targetowaniu na urządzenia iPad, dotarliśmy do wyselekcjonowanej grupy dobrze sytuowanych użytkowników o dużym potencjale zakupowym. Dowodem na tę skuteczność jest wskaźnik CTR kampanii, znacznie wyższy niż emisja na analogicznych formatach w klasycznym WWW.

Liczba użytkowników iPada wśród internautów WP.PL dynamicznie wzrasta. Od marca do sierpnia zanotowano wzrost zasięgu na poziomie ponad 170% (od 181 do 315 tysięcy UU*). Szacuje się, że do końca roku zasięg ten wśród internautów portalu przekroczy 0,5 mln.

Kampanię zrealizowała Multimedialna Sieć Sprzedaży AdTotal. Media do akcji zaplanował i zakupił dom mediowy Carat Polska.

 

*za: Megapanel PBI/ Gemius, lipiec 2012, liczba odsłon mobilnych

*dane wewnętrzne WP.PL

 

http://adtotal.pl

 

 

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Michał Siegieda

Agata Chaber
Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej
agata.chaber@grupawp.pl

Agata Chaber

powiązane informacje