Bloguj z przyjemnością

Bloguj z przyjemnością

Zupełnie nowy bloog.pl – o tym, co ważne, ciekawe i… przyjemne

Bloog.pl, jedna z najważniejszych platform blogowych w polskiej sieci, przeszedł rewolucyjną przemianę. Serwis został przebudowany i zdecydowanie uproszczony; dostosowano go m.in. do różnych rodzajów urządzeń mobilnych. Ma nową grafikę i funkcjonalności, dzięki którym korzystanie z witryny jest wygodne dla piszących i czytających blogi.

Szacuje się, że na świecie średnio co dwie sekundy ktoś zakłada bloga*. To bardzo szybko rosnąca gałąź mediów społecznościowych, w którą mocno wierzymy i dlatego od lat rozwijamy, z sukcesem, naszą platformę – mówi Małgorzata Kaliszczak, Kierownik Zespołu Serwisów Społecznościowych Wirtualnej Polski. – Mamy liczne grono znakomitych twórców, którzy swoimi wpisami przyciągają miliony użytkowników każdego miesiąca. Zarówno dla pierwszej, jak i drugiej grupy stworzyliśmy zupełnie nową platformę, którą cechują maksymalna prostota użytkowania, nowoczesność i wygodny dostęp z urządzeń mobilnych.

Bloog.pl wzbogacił się m.in. o nowe szablony – z estetyczną grafiką, zgodną z najnowszymi trendami oraz o nowoczesnym, intuicyjnym układzie. Każdy szablon można łatwo edytować i personalizować.
Istotne, z punktu widzenia piszących, są zmiany w panelu administracyjnym. Jest prostszy i bardziej przejrzysty, co gwarantuje łatwiejszą obsługę bloga, wygodniejsze publikowanie postów, dodawanie materiałów foto, wideo i audio.

Nowością są też praktyczne statystyki i liczniki odwiedzin – bloger może na bieżąco sprawdzać dzienną, tygodniową, miesięczną i globalną liczbę odsłon swojej platformy, a także liczbę komentarzy dla każdego z wpisów.

Maksymalnie uproszczony został sam proces zakładania bloga – teraz blogowanie można rozpocząć błyskawicznie… nawet w niecałą minutę. Co ważne, rejestracji można dokonać posługując się dowolnym adresem e-mail, nie jest konieczne posiadanie poczty na WP.PL, jak było do tej pory.

Wprowadzona została także, oczekiwana przez użytkowników, strona statyczna, umożliwiająca publikację ogólnych informacji np. o blogu czy jego tematyce.

Nowością jest także dostępność platformy na wszystkich urządzeniach mobilnych – witryna dostosowuje się do rozdzielczości ekranu narzędzia, na jakim jest wyświetlana.

Zmiany na platformie bloog.pl wsparte zostaną kampanią informacyjną w internecie (media własne, serwisy zewnętrzne, m.in. GG) oraz w prasie (m.in. Focus, Glamour, Avanti, National Geographic, Wprost), która wystartuje w drugiej połowie czerwca.

Bloog.pl powstał w 2005 roku i jest obecnie jedną z najważniejszych platform dla blogerów w polskiej sieci. W witrynie znajduje się ponad milion blogów. Poruszają tematy ważne, przyjemne, ciekawe. O zdrowiu, modzie i urodzie, o uczuciach, rodzinie, podróżach, gotowaniu…

Atrakcyjne treści, tworzone przez znanych i lubianych, promowane są zarówno w witrynie bloog.pl, jak i na stronie głównej WP.PL. Wśród blogerów Wirtualnej Polski znajdują się także znani i lubiani, m.in. Anna Mucha, Kinga Rusin, Krzysztof Skiba, Maria Czubaszek czy Artur Andrus.

Więcej informacji:
bloog.pl
bloog.bloog.pl

*za: Newsweek, „Jak zarabia polska blogosfera?”, nr 24/2013, 10.06.2013

kontakt dla mediów

Anna Matuszak
Specjalista ds. PR
amatuszak@wp-sa.pl

Anna Matuszak

Magdalena Zmorzyńska
Specjalista ds. PR
mzmorzynska@wp-sa.pl

Magdalena Zmorzyńska

powiązane informacje