Soczi.wp.pl na medal
Wirtualna Polska podsumowuje igrzyska w Soczi. Był to intensywny czas dla dziennikarzy WP.PL. Redakcja postawiła na autorski kontent i relacje na żywo. Na miejscu materiały przygotowywał również specjalny wysłannik portalu. Efekt starań był znakomity. W lutym serwis soczi.wp.pl odwiedziło ponad 8,7 mln UU*, czyli półtora miliona użytkowników więcej niż portalową witrynę poświęconą olimpiadzie w Vancouver oraz pół miliona więcej niż serwis o igrzyskach w Londynie.
Witryna soczi.wp.pl zanotowała w lutym ponad 8,7 mln UU. Redaktorzy przygotowali setki artykułów – w tym ponad 220 godzin relacji na żywo. Najpopularniejsze okazały się informacje dot. dyscyplin, w których Polscy sportowcy zdobywali medale – skoków i biegów narciarskich oraz łyżwiarstwa szybkiego.
– Naszym podstawowym celem jest tworzenie poważnych i przyjaznych dla użytkownika serwisów sportowych. Dlatego włożyliśmy w igrzyska bardzo dużo pracy, stawiając konsekwentnie na własny kontent. Do portali przylgnęła łatka, że są „przepisywaczami” treści. Tymczasem autorskie materiały, w tym korespondencja naszego reportera, wygenerowały w serwisie ponad połowę wszystkich odsłon w widoku wiadomości – mówi Rafał Miernik, Kierownik Działu Serwisów Sportowych w Grupie Wirtualna Polska.
*badanie gemiusTraffic, luty 2014