Nowa odsłona serwisu Kafeteria.pl

Nowa odsłona serwisu Kafeteria.pl

Grupa Wirtualna Polska prezentuje nową odsłonę jednego z najpopularniejszych serwisów lifestyle’owych dla kobiet – Kafeteria.pl (ponad 2,6 mln RU i 18 mln PV miesięcznie*). Witryna adresowana jest do nowoczesnych kobiet, szukających ciekawych treści dotyczących m.in. stylu życia, zdrowia czy urody.

Serwis został gruntownie odświeżony i przebudowany. Publikowane w nim treści zostały zorganizowane w siedmiu kategoriach tematycznych: Felietony, Zdrowie i uroda, Seks i związki, Styl życia, KulturaKuchnia oraz Damska Torebka. W tej ostatniej pojawią się informacje na temat nowości kosmetycznych, testy oraz porady specjalistów. Na witrynie można również znaleźć odnośniki do Forum oraz Kafeterii TV.

Dzięki nowej szacie graficznej Kafeteria.pl zyskała na przejrzystości i stała się nowoczesnym serwisem z lepiej wyeksponowanym kontentem – mówi Edyta Sidwa, Product Manager obszaru People w Grupie Wirtualna Polska. – To jednak dopiero początek rewolucji. Niebawem pojawią się nowe funkcjonalności oraz zostanie uruchomiona nowoczesna strona mobilna – wyjaśnia.

Oprócz nowego wygładu zmieni się również linia wydawnicza serwisu. – W nowej Kafeterii nie zabraknie ważnych, nieraz kontrowersyjnych tematów, ubranych w dobitne, ale eleganckie słowa – zapewnia Magda Trawińska-Kosik, Redaktor Naczelna serwisu.  

Kafeteria.pl to przede wszystkim tematy z życia kobiet dot. związków, macierzyństwa czy rodzicielstwa. Teksty opierają się m.in. na historiach z listów do redakcji. Istotna częścią serwisu są felietony, reportaże, opinie oraz recenzje, a także porady specjalistów z zakresu zdrowia i urody.


Więcej:
Kafeteria.pl

*Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, Marzec 2014

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Michał Siegieda

Agata Chaber
Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej
agata.chaber@grupawp.pl

Agata Chaber

powiązane informacje