DLA MEDIÓW

14 czerwca 2018

Nowa strona główna serwisu dobreprogramy

Nowoczesny wygląd, Big Data, formaty reklamowe związane z kontentem i tryb nocny. To kilka nowości z odmienionej strony głównej dobreprogramy.pl – serwisu o branży technologicznej z aktywną społecznością.

Stronę główną dobreprogramy.pl miesięcznie odwiedza nawet milion unikalnych użytkowników. Nową wersję zaprojektowano z myślą o komforcie korzystania oraz poprawie jakości ruchu w serwisie. Oprócz nowocześniejszej szaty graficznej na stronie pojawiły się elementy oparte na rozwiązaniach Big Data, które dopasowują najciekawsze treści dla użytkowników.

Wraz z uruchomieniem nowej strony głównej, dobreprogramy.pl eksponują niedawno powstałe sekcje, takie jak: TechMoto, SmartDom i Gaming. Uruchomiono również nowe formaty reklamowe, które skupiają się wokół kontentu. W serwisie pojawił się także tryb nocny umożliwiający komfortowe czytanie treści przy słabym oświetleniu.

Postawiliśmy na wyważoną integrację tematyczną z ekosystemem obszaru Nowych Technologii w Wirtualnej Polsce. Chcemy wzajemnie się uzupełniać i zapewniać najszersze na rynku spektrum tematyczne z branży technologicznej w najlepszym wydaniu – mówi Rafał Warecki, prezes spółki dobreprogramy, wcześniej dyrektor obszarów technologicznych i motoryzacyjnych w WP. – Chcemy opowiadać o oprogramowaniu wszędzie, gdzie ono dzisiaj jest – dodaje.

Rafał Warecki.jpgRafał Warecki

dobreprogramy to jeden z największych i najstarszych serwisów branży technologicznej w Polsce. Redakcja porusza zagadnienia związane z  oprogramowaniem, bezpieczeństwem w Internecie, sprzętem czy inteligentnymi rozwiązaniami w domu i samochodzie. Oprócz części publicystycznej, serwis skupia również aktywną społeczność internautów na jednym z największych w Polsce forów technologicznych oraz platformie blogowej. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z maja 2018 serwisy technologiczne należące do Wirtualnej Polski są niekwestionowanym liderem pod względem zasięgu. Odwiedziło je 6,1 mln RU (z czego 3,9 mln RU stanowią dobreprogramy), generując 27 mln odsłon.

 

 
 

Komunikat w innych formatach

Załączniki