Nowa Strona Główna Wirtualnej Polski

Nowa Strona Główna Wirtualnej Polski

WP wystartowała z nową Stroną Główną. Wyeksponowany jest na niej boks wideo, rozszerzono i oczyszczono układ graficzny. Nowa siatka reklamowa jest przyjazna dla użytkowników, a reklamodawcom daje większe możliwości. Layout, w pierwszej odsłonie, wdrożony został w wersji desktop.

Układ graficzny nowej Strony Głównej został rozszerzony i oczyszczony. Uzyskana w ten sposób przestrzeń wpływa na przejrzystość i czytelność tekstów, grafik i reklam. Na samej górze strony wyeksponowano moduł, którego zadaniem jest emisja programów na żywo oraz prezentowanie własnych produkcji wideo.

Nowa Strona Główna WP.png

Nowa Strona Główna WP

– Uważnie i z szacunkiem słuchamy opinii naszych użytkowników. Myślę, że właśnie dlatego Strona Główna WP jest największa w Polsce. W tym duchu zrobiliśmy zmianę. Dajemy użytkownikom więcej przestrzeni, lepszy dostęp do użytecznych narzędzi, szybkość, ofertę wideo – mówi Krzysztof Majak, szef Strony Głównej Wirtualnej Polski.

– Nowa Strona Główna to efekt wielomiesięcznej pracy, zebranych opinii, przeprowadzonych badań i audytów firm zewnętrznych. Reklamodawcy mają nowe formaty i technologię nie do pobicia na rynku wydawców. Nasze zespoły wykonały niesamowitą pracę. Jestem im bardzo wdzięczny – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Zmiany przeszła również siatka reklamowa. Jej kształt opracowano zgodnie ze standardami Coalition for Better Ads oraz na podstawie wyników badań przeprowadzonych wśród użytkowników i klientów. Nowa wersja jest bardziej przyjazna dla użytkowników, przy czym partnerom daje nowe możliwości. Należą do nich m.in. nowe placementy reklamowe, które idealnie dopasowano do layoutu strony. Wprowadzenie nowej siatki ma istotny wpływ na podnoszenie parametrów jakościowych, takich jak viewability. Już teraz 93% kampanii w WP realizowanych jest w modelu vCPM. Strona Główna Wirtualnej Polski zyskała lekki układ wyświetlanych informacji przy zapewnieniu szybkości ładowania kontentu, jest w tej chwili trzykrotnie „lżejsza” od poprzedniej.

Wizualnie może wydawać się, że to nie rewolucja, a lifting, nowa wersja jednak niesie ze sobą szereg udogodnień, które wpłynęły m.in. na czytelność i szybkość ładowania. Technologicznie wyprzedzamy konkurencję. To też odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy u nas realizują precyzyjne, jakościowe kampanie. Oczywiście trwają też prace nad wersją mobile, tutaj zmian trzeba spodziewać się w najbliższych miesiącach – mówi Jarosław Żulpo, dyrektor departamentu rozwoju produktu wydawniczego w WP Media.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z sierpnia br. z wszystkich produktów internetowych Grupy WP korzystało 20,7 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 2,8 mld odsłon, spędzając w serwisach średnio aż 35 min i 31 sekund dziennie. Stronę Główną odwiedziło 10,9 mln realnych użytkowników i jest to o 11% więcej niż w analogicznym okresie 2017 roku.

o nas

 

 
 

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Michał Siegieda

Agata Chaber
Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej
agata.chaber@grupawp.pl

Agata Chaber