title

Wirtualna Polska z programem dla LINK4

WP brand studio wyprodukowało dla LINK4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama.


W serii znajdują się rozmowy z mamami, które na swojej drodze napotkały przeszkody. To pełne emocji historie o macierzyństwie i oswajaniu związanego z nim strachu. O dzielnych mamach, które każdego dnia stawiają czoła wyzwaniom macierzyństwa, ukazując przy tym niesamowitą siłę miłości i odwagę. Program ma na celu pokazanie, że każdy lęk można oswoić, dając sobie i swoim pociechom poczucie bezpieczeństwa. Dodatkowo, dla każdej z mam została przygotowana niespodzianka w postaci nagrania dziecka, które w niezwykle wzruszający sposób opowiada o miłości, bliskości i cieple rodziny.

Premiera już w środę, 21 sierpnia, o godz. 13:00 na Stronie Głównej WP, w serwisie WP Kobieta i kanałach społecznościowych wydawcy. Kolejne odcinki będą publikowane co tydzień. Rozmowy prowadzi Aleksandra Nagel, redaktor naczelna serwisów parenting.pl oraz WP abcZdrowie. Zajmuje się również tematami lifestyle w serwisie WP Kobieta. Prywatnie mama Tosi i Franka. W mediach społecznościowych przedstawia punkt widzenia z perspektywy mamy dziennikarki i stylistki. Koncepcję kreatywną cyklu opracowała Małgorzata Rudzińska – Producent Kreatywny Branded Content Video. Projekt w całości realizuje WP brand studio na zamówienie LINK4.

Aleksandra Nagel (fot. Kala Kiełbasińska) 1 Aleksandra Nagel (fot. Kala Kiełbasińska)


LINK4 Mama to unikalna oferta od LINK4 dostępna w dwóch pakietach: dla rodziców i dla dzieci. Pierwszy obejmuje ubezpieczenie NNW Mama z sumą ubezpieczenia do 50 tys. zł oraz OC w życiu prywatnym (z sumą gwarancyjną do 150 tys. zł), z możliwością rozszerzenia o pakiet medyczny, ubezpieczenie pomocy prawnej i pakiet Assistance. Drugi dedykowany jest dzieciom i zawiera ubezpieczenie NNW (z sumą ubezpieczenia do 100 tys. zł), obejmujące ochroną nie tylko następstwa nieszczęśliwych wypadków, ale też wstrząśnienia mózgu, pneumokoki i sepsę. Ubezpieczenie dziecka można powiększyć o pakiet medyczny i Assistance. Zaletą tego pakietu jest ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, które ze swoim szerokim zakresem może z powodzeniem zastąpić tzw. szkolne NNW.

WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych. W stałej ofercie WP brand studio znajduje się kilkanaście formatów wideo, należą do nich m.in. WP kontra Auto, Urlop tacierzyński, WP_Express i WPodróży. Od początku 2019 roku WP brand studio zrealizowało już 18 programów dedykowanych, czyli ponad 100 personalizowanych odcinków. Partnerzy WPM coraz częściej sięgają po rozwiązania łączące reklamę natywną oraz wideo non standard.

o nas

 

 
 

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Dyrektor ds. Komunikacji i PR / Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Michał Siegieda

Dawid Banaś
Starszy specjalista ds. komunikacji i PR
dawid.banas@grupawp.pl

Dawid Banaś