title

Program Marcina Prokopa w Wirtualnej Polsce

Na stronie głównej WP oraz w serwisach Wirtualnej Polski (m.in. WP Gwiazdy) można zobaczyć talk-show w autorskiej formule Marcina Prokopa: „Z tymi co się znają”. Emisja drugiego sezonu w każdy piątek o godzinie 20:00. Program powstaje na terenie Browaru Namysłów przy współpracy z FM Aldentro. W premierowym odcinku rozmowa z analityk trendów, Natalią Hatalską.


Gośćmi drugiego sezonu talk-show będą m.in. Kortez, Tomasz Majewski, Robert Więckiewicz, Lech Janerka, zespół The Dumplings i Michał Sadowski. W nowym sezonie powstanie 20 odcinków. Premiera w WP już w piątek, 6 września. Marcin Prokop porozmawia w nim z Natalią Hatalską.

„Z tymi co się znają” to talk-show Marcina Prokopa. Wyróżnia go swobodna atmosfera, aura historii, odkrywania tajemnic oraz oderwania od wielkomiejskiego zgiełku. Klimat i scenografię dla rozmów tworzą niezwykłe wnętrza i architektura Browaru Namysłów. Możemy zobaczyć unikalne w obecnych czasach, otwarte kadzie, w których powstają piwa marki Namysłów, jak również autentyczny średniowieczny zamek, który mieści się na terenie browaru.

Z tymi co się znają

Każdy odcinek to kilkunastominutowa esencja blisko dwugodzinnej, swobodnej, ale też treściwej rozmowy. Wybrałem gości, którzy mają coś do powiedzenia i których warto posłuchać, bo mówią nie tylko o sobie, lecz o tym, co osiągnęli i czym się zajmują, a przy tym potrafią zainspirować innych. Nawet nie jestem pewien, czy talk-show to trafna nazwa, bo show robimy niewiele, głównym naszym zamierzeniem jest rozmowa, wymiana myśli, często na poważne tematy, chociaż nie zawsze w poważny sposób – mówi Marcin Prokop.

Łącznie powstanie 20 odcinków drugiego sezonu programu. Emisja w każdy piątek o godz. 20:00 na stronie głównej WP oraz w serwisach Wirtualnej Polski. Wszystkie odcinki można obejrzeć również na kanale YouTube Browar Namysłów TV, gdzie znajduje się również 20 odcinków pierwszego sezonu. Producentem programu jest FM Aldentro, spółka z grupy kapitałowej ATM Grupa, która specjalizuje się w produkcjach branded content. Za emisję i strategię reklamową w ramach Wirtualnej Polski odpowiada WP brand studio.


WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych.

Browar Namysłów szczyci się blisko 700 letnią tradycją warzenia piwa, co czyni go jednym z najstarszych browarów w Europie. Do dzisiaj w Namysłowie piwo fermentuje w otwartych kadziach. Piwo warzone w ten tradycyjny sposób znane jest z wyjątkowego smaku.

o nas

Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Dyrektor ds. Komunikacji i PR / Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Michał Siegieda

Dawid Banaś
Starszy specjalista ds. komunikacji i PR
dawid.banas@grupawp.pl

Dawid Banaś