Brand hero w kampanii wizerunkowej WP Pilot

Brand hero w kampanii wizerunkowej WP Pilot

„Oglądaj na okrągło. TV online za darmo” to hasło nowej kampanii WP Pilot. Jej celem jest zbudowanie świadomości marki, wzmocnienie rozpoznawalności produktu, a także podkreślenie jego unikatowych cech: dostępu do kanałów telewizyjnych bez umowy i w sposób mobilny, gdziekolwiek jesteś. Na potrzeby kampanii marka wykreowała brand hero – różowego pączka.


Sympatyczny, dowcipny i różowy bohater o charakterystycznej osobowości wywołuje uśmiech na twarzy i pozytywne skojarzenia. Jego plastyczność daje duże możliwości animacyjne, dzięki którym pączek będzie pojawiał się w różnych formach i miejscach, czasem ujawni też swój zadziorny charakter.

Kampania startuje 9 września. Widzowie i użytkownicy poznają pączka w specjalnie przygotowanym spocie, będą mogli spotkać go w autobusach i prasie, a także usłyszeć jego głos w radio. Kampania będzie też mocno obecna na przestrzeniach serwisów WPM. Hasłem kampanii jest: „Oglądaj na okrągło! TV online za darmo”. Za koncepcję kreatywną i plan kampanii zewnętrznej odpowiada agencja Spot & Dot.

W ofercie WP Pilot są kanały ogólnotematyczne, filmowe, sportowe oraz te, skierowane do najmłodszych. Użytkownicy mogą śledzić premiery programów, oglądać nowe sezony seriali czy ulubione filmy tak, jak chcą i kiedy chcą – bez limitów, zbędnych formalności czy dekodera.

Usługa jest dostępna poprzez stronę internetową, aplikacje w systemach Android i iOS, a także Chromecast i w telewizorach z usługą Android TV. Oferuje ponad 30 kanałów telewizyjnych za darmo. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w lipcu 2019 r. z WP Pilot korzystało ponad 2 mln realnych użytkowników.


Więcej informacji: www.pilot.wp.pl

Android: http://bit.ly/wppilot_android
iOS: http://bit.ly/wppilot_ios

o nas

Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Michał Siegieda

Agata Chaber
Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej
agata.chaber@grupawp.pl

Agata Chaber