Telewizja WP w Cyfrowym Polsacie

Telewizja WP w Cyfrowym Polsacie

Telewizja WP podpisała umowę z Cyfrowym Polsatem. Stacja dołączyła do platformy i można ją znaleźć na pozycji nr 104. W świątecznej ramówce Telewizji WP jest wiele filmowych premier dla całej rodziny.

Telewizja WP w Cyfrowym Polsacie

Telewizja WP nadaje od trzech lat. W swojej ofercie łączy produkcje własne z wartościowymi materiałami zagranicznymi. W uaktualnionej strategii stacja postawiła na synergię telewizji linearnej oraz video online. Jako jedyna w Polsce oferuje widzom telewizji naziemnej treści video z portfolio WP, dzięki czemu docierają one do osób, które na co dzień nie korzystają z internetu.

Telewizja WP dołączyła właśnie do platformy Cyfrowy Polsat. Stacja jest na pozycji nr 104, niezależnie od posiadanego dekodera.

Dołączenie Telewizji WP do Cyfrowego Polsatu to dla nas kolejny, ważny krok w budowaniu zasięgu. Ostatnie wyniki oglądalności pokazują, że oferta stacji jest coraz lepiej dopasowana do potrzeb widzów. Intensywnie pracujemy nad ramówką na 2020 rok, przygotowujemy kolejne ciekawe propozycje i nowości mówi Jagna Wiszniewska, dyrektor zarządzająca Telewizji WP.

W ramówce Telewizji WP znaleźć można światowe filmy i seriale nieemitowane wcześniej w polskich kanałach otwartej telewizji. Stacja pokazuje autorskie programy publicystyczne, w tym „Tłit” i „Money. To się liczy”, programy rozrywkowe oraz dokumenty i cykle o remontowaniu i urządzaniu wnętrz. Od kwietnia 2019 Telewizja WP emituje najsłynniejsze show motoryzacyjne na świecie, czyli „Top Gear”, a od października także „Kuchenne rewolucje Gordona Ramsay’a”.

Z okazji zbliżających się świąt Telewizja WP zaplanowała filmowe premiery dla całej rodziny. To między innymi „Córka Świętego Mikołaja”, „Chłopak pod choinkę” oraz „Świąteczna randka”.

W listopadzie 2019 roku padł rekord oglądalności Telewizji WP, która zanotowała 0,55% udziału w rynku w grupie all 16-49, co stanowi wzrost o 39% rok do roku. W całym trzecim kwartale 2019 roku stacja osiągnęła 0,49% oglądalności w grupie all 16-49 i zajęła pierwsze miejsce wśród bezpośredniej konkurencji na MUX8.

Telewizja WP dostępna jest naziemnie na ósmym multipleksie (MUX8), na platformach CANAL+ (kanał: 73) i Cyfrowy Polsat (kanał 104), w najlepszych sieciach kablowych, w tym m.in.: UPC (kanał 116/158), Vectra (128), Multimedia (38), Netia (30), Inea (28), Toya (25) oraz w usłudze WP Pilot.

o nas

Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Dyrektor ds. Komunikacji i PR / Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Michał Siegieda

Dawid Banaś
Starszy specjalista ds. komunikacji i PR
dawid.banas@grupawp.pl

Dawid Banaś