Marzena Suchan szefową Strony Głównej WP

Marzena Suchan szefową Strony Głównej WP

Od poniedziałku 3 sierpnia szefową Strony Głównej WP będzie Marzena Suchan, która do Wirtualnej Polski przechodzi z Interii. Będzie m.in. realizować strategię rozwoju i doradzać zespołowi Strony Głównej WP.

Do obowiązków Marzeny Suchan należeć będzie m.in. współpraca z redakcjami Wirtualnej Polski w zakresie publikacji materiałów, monitorowanie planowania treści i statystyk, dystrybucja ruchu oraz doradztwo w zakresie planowania prac zespołu Strony Głównej WP. Marzena Suchan będzie również współodpowiedzialna za prace nad kierunkami rozwoju portalu i konsultacje w zakresie produkcji kontentu.

Wirtualna Polska i ja po prostu do siebie pasujemy. Mamy wieloletnie doświadczenie w dziennikarstwie online, a pomysłów, zapału i apetytu na sukces nam nie brakuje. Jestem pewna, że wraz ze świetnym zespołem, do którego dołączam, każdego dnia będziemy tworzyć stronę jeszcze bliższą milionom Internautów – mówi Marzena Suchan.

Marzena Suchan WPMarzena Suchan

Do Wirtualnej Polski przechodzi z Grupy Interia, gdzie była dyrektorem serwisów informacyjnych. Wcześniej przez 18 lat pracowała w Grupie RAS Polska, w której zaczynała jako redaktor prowadzący Onet Wiadomości. Następnie pełniła rolę team leadera ds. multimediów i wydawcy serwisów regionalnych. W 2013 roku została redaktor naczelną serwisów informacyjnych. Przed pracą w Onecie, doświadczenie dziennikarskie zdobywała m.in. w Radiu Kraków.

W Onecie współprowadziła cykl wywiadów pod nazwą „Ustalmy jedno”. Jej gośćmi byli między innymi prezydent Andrzej Duda, profesor Philip Zimbardo, Zbigniew Ziobro, Hanna Gronkiewicz-Waltz, Władysław Kosiniak-Kamysz, Bogdan Zdrojewski i Robert Biedroń. Prowadziła również zajęcia dotyczące mediów elektronicznych w SWPS.

o nas

Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w czerwcu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,1 mln Polaków.

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Michał Siegieda

Agata Chaber
Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej
agata.chaber@grupawp.pl

Agata Chaber