Nowa kampania wizerunkowa Telewizji WP

Nowa kampania wizerunkowa Telewizji WP

„Odkryj Telewizję WP” to główny przekaz najnowszej kampanii wizerunkowej stacji. Nowy spot reklamowy, połączony z wiosenną ramówką pełną inspiracji i historii z życia wziętych, mają przybliżyć ofertę telewizji nowym widzom.

Jaka jest Telewizja WP? Odpowiedź na to pytanie przynosi specjalny spot reklamowy, w którym wykorzystany został utwór “Daj mi znać” Oskara Cymsa, bijący rekordy popularności na listach przebojów.

 

– Telewizja WP odważnie stawia na własne, polskie produkcje. Swoją ofertą seriali dokumentalnych, kabaretów, programów podróżniczych oraz informacyjnych chcemy zainteresować nowych widzów. Wierzę, że nasza propozycja trafi w różne gusta i spełni ich oczekiwania – mówi Jagna Wiszniewska, dyrektorka zarządzająca Telewizji WP.

W marcu Telewizja WP wystartowała z nową ramówką, w której główną nowością jest produkcja własna pt. „Gospodarze – czym chata bogata”. W ofercie stacji pojawiły się też ekscytujące historie lokalnych bohaterów osadzone w pięknych zakątkach naszego kraju. Inspiracji wnętrzarskich dostarczają „Pomysł na dom” i „Nowy aranż z Olą Ziarek”. Na antenie nie zabrakło też kontynuacji innych znanych i lubianych hitów – „Policjanci z sąsiedztwa”, czy „Prosto z grilla”.

Kampania wizerunkowa jest prowadzona w kanałach social mediach – na Facebooku, Instagramie, Twitterze, Tik Toku, w przestrzeniach własnych Wirtualnej Polski, na YouTube, a także w kinach, siłowniach, komunikacji miejskiej i na dworcach.

Za przygotowanie spotu i zaplanowanie kampanii odpowiadały działy autopromocji i marketingu Telewizji WP.

Telewizja WP dostępna jest w ramach bezpłatnej telewizji naziemnej, na platformach Canal+ (kanał 69) i Cyfrowy Polsat (kanał 104) oraz w sieciach kablowych m.in.: Vectra (114), Netia (29), Orange (35), Multimedia (38), UPC (12/158/116), Inea (28), Toya (25) oraz w Pilot WP.

o nas

Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.
 

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Michał Siegieda

Agata Chaber
Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej
agata.chaber@grupawp.pl

Agata Chaber