„a-dresik (mam) na WP” wyróżniony w konkursie Media Trendy

Niestandardowa kampania reklamowa Poczty Wirtualnej Polski, „a-dresik (mam) na WP”, została nagrodzona w konkursie Media Trendy 2011, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Akcję reklamową WP wyróżniono w kategorii „Innowacyjna Strategia Zintegrowana”.

W czwartek, 18 kwietnia, podczas uroczystej gali w warszawskim Teatrze Dramatycznym wręczono nagrody w konkursie Media Trendy 2011 dla najbardziej nowatorskich przedsięwzięć marketingowych. W kategorii „Innowacyjna strategia zintegrowana” (część konkursu „Innowacja w Planowaniu Mediów”) wyróżniono kampanię Wirtualnej Polski „a dresik (mam) na WP”.
Nagrodę w imieniu portalu odebrali: Anna Pogorzelska, z-ca Dyr. Pionu ds. Marketingu oraz Tomasz Bączek, Kierownik Działu Marketingu.

To kolejne wyróżnienie dla akcji „a dresik (mam) na WP”. W grudniu kampania otrzymała Webstara Creative konkursu Webstarfestival – uznano ją za najlepszą zintegrowaną kampanię marketingową 2010 roku.

Akademia konkursu Media Trendy nagradza co roku najciekawsze i najbardziej nowatorskie kampanie reklamowe. W sekcji „Innowacja w Planowaniu Mediów” wyróżniane są najbardziej kreatywne mediaplany oraz innowacyjne sposoby wykorzystania mediów w kampaniach. Do sekcji tej zgłoszono w tym roku aż 111 projektów.

Innowacyjna strategia zintegrowana
Nagroda: Milka. Razem dla Tatr, STARCOM
Wyróżnienie: A dresik (mam) na WP, WIRTUALNA POLSKA
Wyróżnienie:  Nike – Droga do WC2010, MINDSHARE POLSKA

Nominacja: Samsung Game, BIURO PODRÓŻY REKLAMY
Nominacja: Pan Chłodek, CARAT POLSKA
Nominacja: Mapa pozytywnych emocji, STARCOM


Konkurs Media Trendy wyróżnia przedsięwzięcia marketingowe powstałe z inicjatywy mediów, innowacyjność w mediach i nowe rozwiązania. Podczas Gali Konkursu wręczane są nagrody za najciekawsze i najbardziej nowatorskie strategie mediowe oraz kreatywne sposoby wykorzystania mediów w kampaniach.
Konkurs Innowacji w Planowaniu Mediów nagradza najciekawsze i najbardziej nowatorskie mediaplany oraz kreatywne sposoby wykorzystania mediów w kampaniach. Celem konkursu jest wyróżnienie twórców kampanii, w których wyzwania marketingowe zostały zrealizowane w sposób niestandardowy, innowacyjny, wyznaczając nowe trendy i nowe sposoby podejścia do planowania
i zakupu mediów.


poczta.wp.pl

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Anna Matuszak
Specjalista ds. PR
amatuszak@wp-sa.pl

Anna Matuszak

powiązane informacje