Kuchnia i Fryzury w Wirtualnej Polsce wspólnie z marką BRAUN

Kuchnia i Fryzury w Wirtualnej Polsce wspólnie z marką BRAUN

Wirtualna Polska uruchomiła nową odsłonę serwisu kulinarnego kuchnia.wp.pl a także nową witrynę fryzury.wp.pl – efekt długoterminowej współpracy z marką Braun.

Struktura serwisów, ich funkcjonalności i prezentowane treści są opracowywane we współpracy z klientem, z uwzględnieniem jego polityki komunikacyjnej. Udało nam się stworzyć platformy komunikacyjne o dużym zasięgu, interesujące z punktu widzenia użytkownika. Zarówno Kuchnia, jak i Fryzury, pozwalają marce Braun na prowadzenie aktywnych, internetowych działań marketingowych, skierowanych do ściśle określonej grupy docelowej – podkreśla Leszek Sułek, Koordynator ds. Realizacji Projektów Sprzedażowych w Dziale Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski. Warto podkreślić, że oba serwisy zawierają elementy, zachęcające użytkowników do interakcji (User Generated Content).

Kuchnia przez 3 lata współpracy z marką Braun stała się jednym z największych tego typu serwisów w polskim Internecie* i weszła na trwałe do portfolio WP, zyskując pełne wsparcie redakcyjne portalu. Niedawno witrynę przebudowano, zmieniono także jej szatę graficzną przystosowując ją do aktualnych trendów oraz nowego sposobu komunikacji marki Braun. Nowy layout z jednej strony współgra z tematyką kulinarną, z drugiej stanowi nawiązanie do eleganckiej kolorystyki i stylistyki stosowanej przez Braun przy reklamie własnych produktów. Fakt, iż witryna jest sponsorowana znalazł swoje odzwierciedlenie w brandingu serwisu, obejmującym nagłówek, tapetę, boksy reklamowe oraz moduły umożliwiające łatwe poznawanie zalet oferowanych przez klienta produktów. Niedługo też planowane jest uruchomienie nowych, unikalnych funkcjonalności serwisu – wyjaśnia Leszek Sułek.

Odświeżony serwis to także nowe funkcjonalności przydatne dla użytkowników i interesujące treści: bogaty katalog przepisów, porady ekspertów, ciekawostki związane z kulinariami. Nowością w witrynie Kuchnia jest konfigurator blenderów marki Braun, który umożliwia wyszukanie optymalnego modelu po wybraniu cech, jakie powinien posiadać pożądany produkt. Inną ciekawostką jest możliwość sprawdzenia, które przepisy staną się łatwiejsze do przygotowania, dzięki użyciu urządzeń marki Braun.

Fryzury to z kolei witryna adresowana przede wszystkim do kobiet zainteresowanych stylizacją i pielęgnacją włosów. Serwis zawiera multimedialny poradnik służący przygotowaniu fryzur z każdego rodzaju włosów (krótkie, długie, słabe..). Zrealizowane dla witryny filmy wideo, umożliwiają każdej użytkowniczce znalezienie najlepszego dla niej ułożenia włosów, a co najważniejsze, samodzielnego ich wykonania. W serwisie specjalnych porad udzielają także styliści, którym internauci mogą zadawać pytania. 

Layout witryny został przygotowany w porozumieniu z klientem, przy wykorzystaniu jego materiałów promocyjnych. W filmach z poradami do stylizacji fryzur użyto produktów marki Braun, których kompletne opisy znalazły się także w osobnym dziale serwisu.

Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom.

*Według badania Megapanel PBI/Gemius w styczniu 2011 witrynę odwiedziło 620 502 unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali 4 577 686 odsłon.

http://kuchnia.wp.pl
http://fryzury.wp.pl

kontakt dla mediów

Dorota Trojanowska
Specjalista ds. PR i Akcji Specjalnych
dtrojanowska@wp-sa.pl

Anna Matuszak
Specjalista ds. PR
amatuszak@wp-sa.pl

Anna Matuszak

powiązane informacje