Jak zrozumieć własnego psa lub kota? Superciekawostki i niezbędne informacje dla miłośników zwierząt w odnowionym serwisie Ulubieńcy

Jak zrozumieć własnego psa lub kota? Superciekawostki i niezbędne informacje dla miłośników zwierząt w odnowionym serwisie Ulubieńcy

W odświeżonym serwisie znaleźć można m.in. nowe sekcje: Ulubieńcy TV (porady ekspertów dotyczące pielęgnacji zwierząt oraz uliczne sondy w formie wideo), Quizy (możliwość weryfikacji wiedzy na temat różnych gatunków zwierząt) oraz rozbudowaną Naszą społeczność (zakładanie zwierzęcych profili, dodawanie filmików oraz zdjęć z ich udziałem, wymiana informacji i dyskusje na forum).
 
Cały serwis przeszedł gruntowne zmiany, zarówno od strony graficznej, jak również funkcjonalnej. Wprowadzono też nowy podział menu – czytelniejszy i bardziej intuicyjny. Pojawiły się w nim m.in. Ważne adresy (hodowców i weterynarzy) i Ogłoszenia.

Przebudowując serwis Ulubieńcy wzięliśmy pod uwagę potrzeby naszych użytkowników. Właśnie dlatego stworzyliśmy w jednym miejscu dużą część społecznościową. Internauci mogą m.in. dodawać materiały multimedialne o swoich ulubieńcach i generować rankingi najpopularniejszych pupili, a także komunikować się ze sobą za pomocą systemu prywatnych wiadomości – zaznacza Elwira Senger z Wirtualnej Polski, kierownik projektu.

Obok społeczności serwis posiada także rozbudowaną sekcję redakcyjną, gdzie nasi użytkownicy mogą zapoznać się z ciekawymi informacjami na temat świata zwierząt. Mamy też coś specjalnego dla miłośników sprawdzania, na bieżąco, swojej wiedzy. W kategorii Ulubione tematy przygotowaliśmy dla nich quizy – dodaje Dominika Mikołajewska z WP, koordynator serwisu. W zamieszczonych materiałach można znaleźć najnowsze newsy o odkryciach naukowych na temat zwierząt, a także wiele innych, ciekawych informacji, np. czy zwierzaki się obrażają, jak dobrze wychować psa lub kota, itd.

Ważnym działem Ulubieńców są wypowiedzi eksperckie, m.in. zwierzęcego fryzjera czy weterynarza. Do specjalistów można zwrócić się bezpośrednio z prośbą o pomoc czy radę, np. w kwestiach związanych z żywieniem pupila.

Partnerem witryny, od początku jej istnienia (ponad 4 lata), jest firma Mars Polska, producent karm Pedigree i Whiskas. Ulubieńcy stanowią doskonały przykład tego, jak serwis portalowy może być jednocześnie efektywną platformą komunikacyjną dla obu marek.
 
Zmiany wprowadzane przez nas w witrynie Ulubieńcy służą nie tylko poprawianiu jej atrakcyjności, ale także budowaniu pozytywnego wizerunku Pedigree i Whiskas. – mówi Leszek Sułek, koordynator ds. Realizacji Projektów Sprzedażowych w Wirtualnej Polsce – Współpracując z klientem zawsze staramy się wychodzić poza standard (obejmujący umieszczenie w serwisie jego brandingu czy emisję precyzyjnie stargetowanej reklamy – przyp. red.)  i na bieżąco odpowiadać na oczekiwania partnera. Stąd np. pomysł stworzenia serii Ulubieńcy TV, która jednocześnie odzwierciedla rosnącą rolę treści multimedialnych w projektach realizowanych przez Dział Akcji Specjalnych Biura Reklamy WP.

Efektami niestandardowego podejścia są również: dedykowane rozwiązania przeprowadzane w ramach serwisu – konkursy i zabawy dla użytkowników, wsparcie redakcyjne dla akcji organizowanych przez kontrahenta (np. „Światowy Dzień Zwierząt”) czy odpowiedni dobór tematów przy nagrywaniu kolejnych odcinków do serii TV.

Za planowanie i zakup mediów w ramach w/w współpracy odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom Warszawa.

ulubiency.wp.pl

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Michał Siegieda

Agata Chaber
Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej
agata.chaber@grupawp.pl

Agata Chaber

powiązane informacje