„WPKompas – Księga Wartości Wirtualnej Polski” najlepszym projektem komunikacji wewnętrznej w 2011 roku

„WPKompas – Księga Wartości Wirtualnej Polski” został uznany za najlepszy projekt komunikacji wewnętrznej przez jury konkursu „Złote Spinacze”. Jest to kolejna, po INTERNALE 2011, prestiżowa nagroda przyznana WP za to wdrożenie.
 
Związek Firm Public Relations, już po raz dziewiąty, uhonorował „Złotymi Spinaczami” najoryginalniejsze i najskuteczniejsze kampanie PR w Polsce. Wśród laureatów tegorocznego konkursu znalazła się Wirtualna Polska. 44-osobowe jury za najlepszy projekt komunikacji wewnętrznej 2011 roku uznało „WPKompas – Księgę Wartości Wirtualnej Polski”.
 
Wirtualna Polska otrzymała również wyróżnienie za promocję programu dla startupów LabStar w kategorii launch nowego produktu, usługi lub firmy.
 
„Złote Spinacze” są najważniejszymi nagrodami branży PR w Polsce. Konkurs został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 roku. Jego głównym celem jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów na branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów. W tym roku na konkurs wpłynęło blisko 180 zgłoszeń. Jury przyznało łącznie 19 nagród w 16 kategoriach głównych i w trzech kategoriach specjalnych.

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Magdalena Zmorzyńska
Specjalista ds. PR
mzmorzynska@wp-sa.pl

Magdalena Zmorzyńska

powiązane informacje