Wirtualna Polska zmienia strategię w obszarze e-commerce

Portal wycofuje się z prowadzenia porównywarki cen tanio.pl, skupiając na nowych produktach e-commerce

Wirtualna Polska zmienia strategię dotyczącą obszaru e-commerce. W konsekwencji od 1 marca b.r. wycofuje się z prowadzenia porównywarki cen i produktów – tanio.pl.


Tanio.pl przestało być dla nas produktem strategicznym. Zresztą od kilku lat stopniowo wycofujemy się z obszarów, w których nie udało nam się zająć rentownej, satysfakcjonującej nas pozycji, choćby ze względu na silną konkurencję” – mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w Wirtualnej Polsce – „Oczywiście nie rezygnujemy z handlu elektronicznego i naszej aktywnej obecności w tym sektorze. Przegrupowaliśmy siły i jeszcze w pierwszym kwartale 2012 roku uruchomimy dwa świeże, autorskie projekty e-commerce. Na razie jednak nie chcielibyśmy zdradzać ich szczegółów”.

Wraz ze zmianą założeń strategicznych WP przeprowadziła m.in. zmiany strukturalne – w miejsce Zespołu Handel powołano do życia Zespół Projektów e-Commerce – podpisała też umowę o współpracy z Grupą Nokaut. Zgodnie z jej postanowieniami od 1 marca 2012 użytkownicy szukający w WP porównywarki cen zostaną przekierowani na stronę nokaut.pl. Ponadto Zespół Sprzedaży Rozwiązań e-commerce WP oraz Dział Sprzedaży dla Sieci Reklamowej AdTotal wspierać będą sprzedaż powierzchni reklamowej w porównywarce należącej do Grupy Nokaut.

„Systematycznie zawieramy kolejne umowy o współpracy z partnerami z sektora e-commerce oraz rozwijamy ofertę reklamową dedykowaną sklepom internetowym" – wyjaśnia Aneta Zawiślak, Kierownik Działu E-commerce w Wirtualnej Polsce. „Działamy konsekwentnie i wciąż szukamy unikalnych rozwiązań w handlu internetowym, czego efekty zaprezentujemy już niebawem” – dodaje.

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Magdalena Zmorzyńska
Specjalista ds. PR
mzmorzynska@wp-sa.pl

Magdalena Zmorzyńska

powiązane informacje