Kampanie realizowane przez WP.PL nagrodzone na IAB Creative Showcase

Kampanie realizowane przez WP.PL nagrodzone na IAB Creative Showcase

Zakończyła się trzecia edycja konkursu kreatywnego IAB Creative Showcase. Nagrodę główną otrzymała kreacja przygotowana przez dom mediowy Starcom i agencję interaktywną NEXT dla Polskiej Telefonii Cyfrowej, wykorzystująca motyw z popularnej gry Angry Birds. Ze względu na swoją złożoność (warstwa layeorowa skoordynowana z wideo InStreamem) jej emisja została zlecona najpopularniejszej telewizji w polskim Internecie – WP.TV, umożliwiającej takie wdrożenie. Forma pojawiała się przed filmami w całym serwisie wideo portalu.

Dla_PTC

Kapituła konkursu przyznała także dwa wyróżnienia. Jedno z nich otrzymała kampania przeprowadzona na zlecenie domu mediowego ZenithOptimedia Group dla klienta L’Oreal Polska. Autorem pomysłu na kreację był dom mediowy zlecający kampanię, a jej przygotowanie i wdrożenie leżało po stronie portalu WP.PL. Kreacja wykorzystywała niestandardowy nośnik reklamowy, w postaci interaktywnego sześcianu (wyświetlany na stronie głównej WP.PL), pozwalający na jednoczesną implementację 5 materiałów wideo. Emisji kreacji towarzyszyło badanie ilościowe, również zrealizowane przez Wirtualną Polskę, a analizę danych przeprowadził Driver – dział badań domu mediowego ZenithOptimedia.

Dla_L’Oreal

Uczestnicy zimowej edycji konkursu podnieśli poprzeczkę bardzo wysoko. Właściwie wszystkie kreacje zasługują na uznanie: są nietuzinkowe i angażujące, a jednocześnie doskonałe pod względem estetycznym i technicznym. Mam nadzieję, że coraz więcej tego rodzaju kreacji będziemy mogli oglądać na stronach naszych rodzimych portali internetowych – powiedział Krzysztof Beniowski, dyrektor sieci AdPlayer i HandyNet, Agora SA, szef Grupy Roboczej Brand Advertising Online.

Organizatorem konkursu IAB Creative Showcase jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Celem konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności kreacji reklamowej oraz zaprezentowanie i podzielenie się dorobkiem kreacji internetowych w Polsce.

Co kwartał najbardziej twórcze kreacje reklamowe są oceniane przez jurorów, wśród których znajdują się eksperci z branży interaktywnej, marketerzy i  reprezentanci domów mediowych.

 

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Anna Matuszak
Specjalista ds. PR
amatuszak@wp-sa.pl

Anna Matuszak

powiązane informacje