Smartfonowa rewolucja czyli co Polacy najbardziej lubią w byciu mobilnym
Z najnowszych danych wynika*, że Polacy coraz bardziej cenią sobie mobilny dostęp do Internetu. Korzystają z Sieci, za pośrednictwem urządzeń przenośnych, coraz częściej, coraz dłużej i gdzie tylko się da – nawet podczas rodzinnego obiadu, czy… w toalecie.
Z polskich portali najczęściej zaglądają na serwisy Wirtualnej Polski (ponad 98,8 mln odsłon mobilnych). Najchętniej sprawdzają informacje, pocztę i wiadomości sportowe. Cenią sobie także aplikacje mobilne – zarówno użytkowe (Program TV, Repertuar kin), jak i informacyjne (np. Info WP.PL, Giełda, WP.tv).
Infografika dostępna jest poniżej, jako załącznik.
*w infografice wykorzystano badania:
GfK Polonia, styczeń 2012
Badanie CAWI, PBI/ GfK Polonia, listopad 2011, N=1022
raport GENERATION MOBILE 2012 PBI/ NONOOBS
Megapanel PBI/ Gemius, odsłony mobilne, luty 2012
Google Play, marzec 2012