Smartfonowa rewolucja czyli co Polacy najbardziej lubią w byciu mobilnym

Smartfonowa rewolucja czyli co Polacy najbardziej lubią w byciu mobilnym

Z najnowszych danych wynika*, że Polacy coraz bardziej cenią sobie mobilny dostęp do Internetu. Korzystają z Sieci, za pośrednictwem urządzeń przenośnych, coraz częściej, coraz dłużej i gdzie tylko się da – nawet podczas rodzinnego obiadu, czy… w toalecie.

Z polskich portali najczęściej zaglądają na serwisy Wirtualnej Polski (ponad 98,8 mln odsłon mobilnych). Najchętniej sprawdzają informacje, pocztę i wiadomości sportowe. Cenią sobie także aplikacje mobilne – zarówno użytkowe (Program TV, Repertuar kin), jak i informacyjne (np. Info WP.PL, Giełda, WP.tv).

 

Infografika dostępna jest poniżej, jako załącznik.

 

*w infografice wykorzystano badania:

GfK Polonia, styczeń 2012

Badanie CAWI, PBI/ GfK Polonia, listopad 2011, N=1022

raport GENERATION MOBILE 2012 PBI/ NONOOBS

Megapanel PBI/ Gemius, odsłony mobilne, luty 2012

Google Play, marzec 2012

 

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Dorota Trojanowska
Specjalista ds. PR i Akcji Specjalnych
dtrojanowska@wp-sa.pl

Anna Matuszak
Specjalista ds. PR
amatuszak@wp-sa.pl

Anna Matuszak

Magdalena Zmorzyńska
Specjalista ds. PR
mzmorzynska@wp-sa.pl

Magdalena Zmorzyńska

powiązane informacje