Młode Serca – Wirtualna Polska stawia na niszowe serwisy randkowe
Serwis Młode Serca skierowany jest do dojrzałych internautów (40+), znających swoje potrzeby i oczekiwania, którzy chcą spotkać w sieci przyjaciół i wspólnie z nimi cieszyć się życiem. Witryna powstała przy współpracy z World Dating Company.
Celem twórców serwisu jest stworzenie miejsca, gdzie osoby dojrzałe będą czuły się jak u siebie, bezpiecznie i pewnie. Gdzie będą mogły poznać ciekawe osoby i zawierać przyjaźnie, by później, w realu, być może przeżyć przygodę lub wejść w poważny związek.
W polskiej sieci systematycznie przybywa użytkowników powyżej czterdziestego roku życia. W marcu 2012 internautów 40+ było już ponad 6 milionów, o 12 % więcej niż w roku 2011. W tej liczbie jest blisko 60 tysięcy singli.* Do nich właśnie wychodzimy z propozycją naszego serwisu – wyjaśnia Michał Bachryj, Specjalista ds. Produktów Internetowych WP.PL.
Za pomocą serwisu można wymieniać poglądy i opinie, odnaleźć bratnią duszę i miło spędzać czas w sieci lub… w realu – umawiając się na spotkania i randki. Jest wiele osób dojrzałych, często po przejściach, które w miejscu pracy lub wśród znajomych nie mogą znaleźć nikogo bliskiego, a wciąż są pełne pasji i energii, chcą czerpać z życia pełnymi garściami. Są gotowe, by otworzyć nowy rozdział w życiu i podjąć próbę stworzenia wartościowego związku – zaznacza Michał Bachryj.
Zasady korzystania z serwisu są bardzo proste. Wystarczy zalogować się w witrynie i wypełnić formularz, odpowiadając na pytania. Warto przy tym być sobą, postawić na szczerość od pierwszej chwili, nie starać się na siłę. Później można przejrzeć profile innych osób, obejrzeć zdjęcia. Jeśli ktoś wzbudzi zainteresowanie, nic nie stoi na przeszkodzie, by nawiązać pierwszy kontakt, np. napisać wiadomość. Wyszukiwanie w serwisie randkowym odbywa się według kilku kryteriów: płci, wieku, województwa, miasta. Warto zwrócić uwagę na zakładkę Dołącz do spotkania. Propozycje podzielone są na „towarzyskie”, „związane z rozwojem osobistym”, „kulturą i sztuką”, oraz „wycieczkami i podróżą”, a dodawane są przez użytkowników lub administratora.
Serwis należy do firmy World Dating Company. Powstał w domenie Wirtualnej Polski.
* NetTrack MillwardBrown SMG/KRC I