Rich media – nowe formaty reklamowe w ofercie mobilnej AdTotal

Multimedialna Sieć Sprzedaży AdTotal udostępniła nowy, atrakcyjny produkt reklamowy – formaty rich media w aplikacjach i serwisach mobilnych Wirtualnej Polski. Nowa oferta AdTotal pozwala w pełni wykorzystać potencjał reklamowy WP.PL, lidera rozwiązań mobilnych wśród polskich portali internetowych.

AdTotal dynamicznie się rozwija. W jego ofercie pojawiła się właśnie reklama rich media w aplikacjach i serwisach mobilnych Wirtualnej Polski. W tej chwili dostępne są m.in. nowoczesne formaty Reveal, Expand Banner, Interstitial, Flip Interstitial oraz Slideshow, które pozwalają w pełni zaangażować użytkownika. Dzięki nim możliwa jest prezentacja dużej ilości treści za pomocą m.in. materiałów wideo czy pokazów slajdów, a tym samym – uatrakcyjnienie i wyeksponowanie przekazu reklamowego.

Atutem AdTotal jest nowoczesny AdSerwer, który umożliwia precyzyjne dotarcie do grupy docelowej. – Możemy targetować reklamy nie tylko geograficznie, w największych miastach nawet do konkretnych dzielnic, ale także po operatorze, modelu telefonu, systemie  operacyjnym i jego konkretnych wersjach – mówi Marek Rolf, Kierownik Działu Sprzedaży w AdTotal. – Co więcej, formaty rich mediowe sprzedajemy również w modelu CPM, oprócz stosowanego przez inne podmioty rozwiązania modelu Flat Fee. Pozwala to na elastyczne planowanie kampanii w ramach dostępnego budżetu – dodaje.

Wirtualna Polska liderem rozwiązań mobilnych w polskim internecie

Wirtualna Polska jest liderem obszaru mobilnego wśród polskich portali. Od wielu miesięcy jej serwisy notują najwięcej odsłon mobilnych w polskim internecie –  w lipcu ponad 117 mln, ponad 30 mln więcej niż witryny drugiego w zestawieniu Onetu (za: Megapanel, lipiec 2012). WP.PL udostępniła też 20 aplikacji na cztery popularne systemy operacyjne – w tym Android oraz iOS. Zostały one pobrane łącznie już ponad milion razy, a współczynnik ich pozostawień wynosi ponad 50 proc.

Dzięki AdTotal możliwe jest emitowanie reklamy rich media w mobilnej wersji portalu WP.PL oraz w aplikacjach mobilnych należących do Wirtualnej Polski: Program TV (Android), Repertuar Kin (Android i iOS), Giełda WP.PL (Android i iOS), Sport WP.PL (Android, iOS), WP.TV (iOS), Info WP.PL (iOS), Horoskop WP.PL (Android) oraz NoCoTy.PL (Android). W chwili obecnej trwają również testy kampanii rich mediowych u innych wydawców mobilnych będących w sieci AdTotal.

Serwisy mobilne, choć wciąż mogą być postrzegane, jako awangarda w komunikacji, coraz częściej pojawiają się w media planach. To naturalna kolej rzeczy. Mobile zdobywa sukcesywnie rynek, analogicznie, jak kilka lat temu robił to tradycyjny internet – mówi Olga Gładka, Senior Account Manager w AdTotal.

AdTotal dla Play

AdTotal przeprowadził już kampanię reklamową z wykorzystaniem formatów rich media w mobile’u, która została przygotowana dla sieci Play. Na potrzeby akcji promocyjnej opracowano 4 wersje banera (w tym jeden targetowany do osób, które mają już iPhone’a). Dzięki wykorzystaniu rozwijanego formatu Reveal, użytkownicy mogli: wykonywać połączenia na infolinie, wysłać SMS z prośbą o kontakt oraz obejrzeć funkcję iPhona 4S oraz spot reklamowy. – Cieszy nas fakt, że operatorzy komórkowi, którzy w dużym stopniu stymulują rynek wprowadzając nowoczesne i zawansowane urządzenia mobilne do swoich ofert, sięgają po niestandardowe rozwiązania w kampaniach reklamowych, wykorzystując przy tym potencjał WP.PL, niekwestowanego lidera rynku mobilnego wśród polskich portali – mówi Michał Ochnio, Specjalista ds. Reklamy Mobilnej, odpowiedzialny za rozwój rozwiązań mobile w ofercie AdTotal.

O sieci

AdTotal to Multimedialna Sieć Reklamowa Wirtualnej Polski zajmująca się sprzedażą powierzchni reklamowej w serwisach internetowych i mobilnych (np. mini.wp.pl, wap.orange, m.telepolis i pdaclub.pl). W jej ofercie znajduje się również: reklama w bankomatach i na ekranach LCD, WOMM, SEM/SEO, Buzz Marketing, marketing społecznościowy, reklama wideo (na stronach wp.tv czy dailymotion.com/pl), a także akcje eksperckie. Sieć dostarcza klientom optymalną, wielokanałową ofertę reklamową, gwarantując przy tym obsługę „full service” (od sprzedaży i marketingu, poprzez obsługę techniczną).

 Reklama w aplikacjach i serwisach mobilnych WP.PL to jedynie część mobilnej oferty reklamowej AdTotal. Sieć gwarantuje rozwiązania 360°, wspierając klientów w kwestii strategii, przygotowywaniu kreacji oraz w realizacji kampanii mobile. Zapewnia przy tym pełną obsługę technologiczną i analityczną.

W reklamowym portfolio AdTotal znajdują się tradycyjne rozwiązania PUSH (SMS-y, MMS-y, Interactive Voice Response) oraz niestandardowe technologie mobilne (Bluetooth, WIFI, QR Code).

Oferta rich media

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Anna Matuszak
Specjalista ds. PR
amatuszak@wp-sa.pl

Anna Matuszak

Magdalena Zmorzyńska
Specjalista ds. PR
mzmorzynska@wp-sa.pl

Magdalena Zmorzyńska

powiązane informacje