Message Premium – nowy produkt w ofercie Biura Reklamy Wirtualnej Polski
Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wprowadziło do oferty kolejny w tym roku produkt – Message Premium, czyli mailing podświetlony. Jest to nowa funkcjonalność sytemu mailingowego WP.PL, która pozwala wyróżniać wiadomości reklamowe w skrzynce odbiorczej użytkowników Poczty WP.PL. Produkt przeznaczony jest wyłącznie reklamodawcom, którzy chcieliby zaoferować użytkownikom w mailingu specjalną ofertę bądź wartość dodaną w postaci np. zniżek na produkty czy usługi.
Wirtualna Polska posiada największą bazę mailingową w kraju – blisko 8 mln aktywnych loginów miesięcznie. Co więcej, niezmiennie od 2006 roku Poczta WP.PL jest numerem jeden wśród polskich serwisów pocztowych. Wygrywa z konkurencją w liczbie użytkowników, odsłon i czasie (za: dane Megapanel PBI/Gemius). Nowy produkt Biura Reklamy WP.PL pozwala wykorzystać ten potencjał i zainteresować przekazem promocyjnym użytkowników Poczty WP.PL.
– Wprowadzając do oferty Message Premium, chcemy zachęcić reklamodawców do przygotowywania dedykowanych użytkownikom Poczty WP.PL ofert, które mogłyby stanowić jednocześnie wartość dodaną przesyłki reklamowej – mówi Ewa Sadowska, Koordynator ds. Rozwoju Produktu Reklamowego w Wirtualnej Polsce. – Co więcej, podświetlenie wiadomości w skrzynce zwiększa jej zauważalność, a tym samym również otwieralność mailingu reklamowego – dodaje.
Message Premium może być wykorzystywane w mailingach do użytkowników, którzy odbierają pocztę przez tradycyjne WWW. Wybrane wiadomości są wyróżniane do czasu ich otwarcia przez użytkowników. W standardzie dostępnych jest siedem kolorów podświetlenia. Mailing może być dodatkowo targetowany demograficznie, geograficznie lub behawioralnie.