Grupa Wirtualna Polska liderem kategorii Biznes, Finanse, Prawo*

Serwisy biznesowe Grupy Wirtualna Polska odnotowały we wrześniu największy zasięg w kategorii Biznes, Finanse, Prawo badania Megapanel. Witryny Grupy WP w tej kategorii od wielu miesięcy charakteryzują się największym zaangażowaniem internautów, wyrażonym w najdłuższym łącznym czasie korzystania; plasują się też na pierwszym miejscu pod względem mobilnego korzystania – największa liczba odsłon mobilnych i najdłuższy czas krajowy mobilny.

- Wrześniowy wynik kategorii Biznes, Finanse, Prawo w Grupie Wirtualna Polska jest efektem przyjętej przez nas strategii ciągłego podnoszenia jakości materiałów produkowanych w zespole redakcyjnym oraz stałego rozwoju produktów w tej kategorii tematycznej. – podkreśla Jakub Biczkowski, Product Manager Działu Serwisów Ekonomicznych Grupy WP – Wzmocniliśmy serwis biztok.pl, co miało istotny wpływ na osiągnięcie pozycji lidera, zmieniliśmy też w istotny sposób proces wydawniczy. Cieszy nas fakt, że od kilku miesięcy jesteśmy numerem jeden w zakresie zaangażowania użytkowników wyrażanego czasem spędzanym na naszych serwisach biznesowych. Największa liczba realnych użytkowników w kategorii jest dość naturalną konsekwencją wprowadzanych zmian.

Od momentu połączenia spółek WP i O2 (w Megapanelu to marzec 2014), serwisy kategorii Biznes, Finanse, Prawo uzyskały wzrosty: liczby użytkowników – o 17%, odsłon – o 18%, czasu krajowego ogółem – o 145% a także statystyk mobilnych: odsłony o 43% i czaso 90%.


1.png

2.png

4.png3.png

 

*Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, wrzesień 2014, użytkownicy (Real Users), czas krajowy ogółem, odsłony krajowe mobilne, czas krajowy mobilny

 
 
 
 

o nas

 

 
 
 
 

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Michał Siegieda

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji
agata.chaber@grupawp.pl

Agata Chaber

powiązane informacje