Warszawa tło

DLA MEDIÓW

19 kwietnia 2018

Tomasz Sekielski rozpoczyna współpracę z Wirtualną Polską

Od czwartku, 19 kwietnia rusza autorski vlog Tomasza Sekielskiego. Będzie publikowany w serwisie WP Opinie oraz na stronie głównej WP.

Tomasz Sekielski ma szczególną umiejętność maksymalnego angażowania czytelników i widzów w historie, które relacjonuje. Jego odważne komentarze zmuszają do zajęcia własnego stanowiska w sprawie. Dlatego cieszymy się, że użytkownicy Wirtualnej Polski będą mogli konfrontować swoje poglądy z tym, jak najbardziej aktualne wydarzenia widzi czołowy polski dziennikarz – mówi Marcin Ręczmin, szef działu opinii w Wirtualnej Polsce.

Tomasz Sekielski dla WP będzie relacjonował sprawy bieżące, zarówno z Polski, jak i zagranicy. – W moim autorskim vlogu bez ściemy, bez tematów tabu i bez cenzury będę mówił o tym, co mnie porusza, interesuje, czasami śmieszy, a czasami wkurza. Będę mówił o wszystkim, co najważniejsze w otaczającym nas świecie – wyjaśnia Tomasz Sekielski.

Tomasz Sekielski jest znanym dziennikarzem śledczym i publicystą z wieloletnim stażem. Karierę dziennikarską zaczynał w bydgoskim radiu VOX. Następnie pracował w radiu Wawa oraz RDC. Od 1997 roku był reporterem Faktów TVN, a następnie prowadził swoje autorskie programy, w tym „Teraz my”. Stworzył program reporterski „Czarno na białym” w TVN24.  W 2012 roku przeszedł do Telewizji Polskiej, gdzie był twórcą programu „Po prostu”. Pracował również w stacji Nowa TV. Na początku 2018 roku uruchomił kanał w serwisie YouTube i rozpoczął zbiórkę funduszy na realizację dokumentu o pedofilii w polskim Kościele. Jest ona dostępna pod adresem www.patronite.pl/sekielski.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak Money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z marca 2018 roku Grupa WP jest liderem wyników dziennych wśród grup medialnych. Przyciągnęła 6,3 mln realnych użytkowników, którzy na jej stronach spędzili aż 40 min.