Warszawa tło

DLA MEDIÓW

29 listopada 2018

Joanna Pawlak otrzymała tytuł Człowieka Roku

W 12. edycji IAB MIXX Awards – konkursie branży interaktywnej, w którym nagradzane są najlepsze kampanie digital oraz największe dokonania – uhonorowano Joannę Pawlak. Prezes spółki Wirtualna Polska Media otrzymała tytuł Człowieka Roku.

W uzasadnieniu jury konkursu zwróciło uwagę m.in. na profesjonalizm i konsekwencję w działaniu, które pozwalały osiągać kolejne rekordy w zarządzanych przez nią obszarach, przede wszystkim w sprzedaży i marketingu. W 2018 roku WP Media otrzymała 4. z rzędu nagrodę dla Biura Reklamy WP w rankingu magazynu Media&Marketing Polska oraz nadany przez IMM tytuł najczęściej cytowanego portalu w 1. połowie roku. Awans na prezesa WP Media SA stanowił w pełni zasłużone uwieńczenie gigantycznej pracy i wieloletnich sukcesów, jakie osiąga w firmie – podsumowano.

Joanna Pawlak - Człowiek Roku (fot. Tomasz Zawadzki)_.jpgJoanna Pawlak z nagrodą Człowiek Roku (fot. Tomasz Zawadzki)

Joanna Pawlak od ponad 20 lat jest związana z rynkiem reklamy. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w McCann Erickson. Pracowała w Biurze Reklamy TVP jako kierownik marketingu. W TV Puls kierowała departamentem sprzedaży i marketingu. Zdobywała również doświadczanie zawodowe w firmie badawczej Gemius, w której zajmowała się komunikacją marketingową. Do Wirtualnej Polski dołączyła w 2004 roku. Jako dyrektor pionu marketingu i sprzedaży odpowiadała za strategię sprzedażową i marketingową spółki. Funkcję wiceprezesa objęła w 2014 roku. Od marca 2018 roku jest prezesem spółki Wirtualna Polska Media.

IAB MIXX Awards to konkurs organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. W 12. edycji jury przyznało 52 nominacje spośród blisko 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach. 28 listopada br., podczas uroczystej gali ogłoszono listę zwycięzców – przyznano 3 złote, 15 srebrnych i 19 brązowych statuetek oraz 15 wyróżnień. Nagrody za dokonania, w tym tytuł Człowieka Roku, są uhonorowaniem wybitnych osiągnięć, odwagi i konsekwencji w wyznaczaniu trendów w komunikacji marketingowej.