Hybryda w mieście. Serwis specjalny WP dla marki Honda

Hybryda w mieście. Serwis specjalny WP dla marki Honda

Wirtualna Polska przygotowała serwis specjalny hybrydawmiescie.wp.pl, w którym prezentuje historię marki i nowy model Hondy Jazz. Osiem artykułów pojawi się również na Stronie Głównej WP w dedykowanym module.

Serwis specjalny powstał na zamówienie polskiego oddziału Honda Motor Europe. Pojawi się w nim osiem artykułów na temat marki i nowego modelu Jazz, wyposażonego w napęd hybrydowy. Nowy samochód promują rysunki, nawiązujące stylem do niezwykle popularniej w Japonii mangi. Przygotował je ilustrator Andrzej Grzechnik.

Strona hybrydawmiescie.wp.pl i treści, które zostały przygotowane przez współpracujących z WP brand studio redaktorów, będą promowane na Stronie Głównej WP w dedykowanym module. Użytkownicy mogą zapoznać się z historią producenta oraz kompaktowych samochodów, jakie produkował na przestrzeni dekad. Przede wszystkim serwis prezentuje dwa najnowsze modele Hondy: Jazz oraz Jazz Crosstar, oba wyposażone w napęd hybrydowy, który automatycznie przełącza się pomiędzy trzema trybami pracy.

Napęd e:HEV w nowych modelach samoczynnie wybiera, zależnie od warunków jazdy, tryb elektryczny EV Drive, tryb napędzania generatora elektrycznego przez silnik benzynowy oraz tryb tradycyjny – wykorzystujący silnik spalinowy. Samochód odzyskuje również energię kinetyczną podczas hamowania, która służy do ładowania akumulatorów.

Nowa Honda Jazz to samochód wszechstronny, nadający się do miasta, a wersja Jazz Crosstar, również do zdobywania mniej utartych szlaków. To samochód na tyle mały, że łatwo go zaparkować i na tyle pojemny, by można było nim sporo przewieźć. Umożliwia to m.in. system składanych siedzeń „Magic Seats”. Auto wyznacza standardy w swojej klasie w zakresie oferowanego pasażerom bezpieczeństwa, zarówno aktywnego, jak i pasywnego oraz pokładowych systemów rozrywki.

o nas

Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w kwietniu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,1 mln Polaków.

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Michał Siegieda

Dawid Banaś
Starszy specjalista ds. komunikacji i PR
dawid.banas@grupawp.pl

Dawid Banaś