Premiera jesiennej ramówki i produkcji własnych w Telewizji WP

Premiera jesiennej ramówki i produkcji własnych w Telewizji WP

Jesienią w Telewizji WP zadebiutuje program „Remont w prezencie” i drugi sezon najlepszych skeczów kabaretowych „1, 2, 3… Kabaret!”. Widzowie będą mogli również obejrzeć „Mam talent Ameryka: Mistrzowie 2” z udziałem polskiego duetu akrobatycznego Duo Destiny oraz nowe serie programów o remontowaniu i urządzaniu wnętrz.

Już w sobotę, 22 sierpnia, zadebiutuje autorski program Telewizji WP. Ekipa „Remontu w prezencie” podczas wspólnego wyjazdu wypoczynkowego bliskich sobie osób zajmie się gruntowną metamorfozą wybranego pomieszczenia. Emisja w każdą sobotę o godzinie 20:00. Od 25 sierpnia w każdą środę o godz. 19:00 program będzie można obejrzeć również na Stronie Głównej WP.

W ramach cyklu powstało 10 odcinków, w których udział wzięło 10 rodzin. Program prowadzą Klaudia Halejcio, aktorka telewizyjna i filmowa oraz architekt Marcin Grzelewski. Program powstaje we współpracy z markami holdingu Wirtualnej Polski: Wakacje.pl, homebook.pl oraz totalmoney.pl. Producentem jest Constantin Entertainment Polska.

Telewizja WP przygotowała również drugi sezon programu rozrywkowego „1,2,3... Kabaret!”. Tematem każdego odcinka są trzy słowa, wokół których artyści kabaretowi prezentują swoje skecze. Na koniec, grupy występują wspólnie ze skeczem napisanym specjalnie na potrzeby programu. W pierwszym odcinku drugiego sezonu pt. „Kawa, herbata, coś mocniejszego” udział biorą: Katarzyna Bujakiewicz i Bartosz Gajda oraz Antoni Gorgoń Grucha i Kabaret Kałasznikof. Program prowadzi Kabaret Chyba. Premiera już 4 września, emisja w każdy piątek o godzinie 22:00.

1, 2, 3 Kabaret!

W ramówce znajdzie się również program „Mam talent Ameryka: Mistrzowie 2” z udziałem polskiego duetu akrobatycznego Duo Destiny, który wygrał 11. edycję polskiej edycji Mam talent. Utalentowanych uczestników oceniają jurorzy Simon Cowell, Heidi Klum, Alesha Dixon i Howie Mandel. Emisja w każdą niedzielę o 20:00.

Mam talent Ameryka Mistrzowie 2

W codziennym paśmie programów o remontowaniu i urządzaniu wnętrz pojawią się kolejne serie „Pokochaj lub sprzedaj” z Vancouver i Australii, „Mały dom, wielkie możliwości” oraz „Wojny remontowe”, w których profesjonalni łowcy okazji kupują nieruchomości bez ich obejrzenia. Po odpowiednim remoncie mogą na nich wiele zarobić, ale mogą także wiele stracić. Emisja programów od poniedziałku do piątku od 12:00 do 16:00.

Pokochaj lub sprzedaj Vancouver

Dla fanów kryminalnych zagadek Telewizja WP przygotowała propozycję serialu „Pies: na tropie”. Zmagający się z uzależnieniem od alkoholu były detektyw w trakcie śledztwa dowiaduje się o śmierci przełożonego. Mężczyzna postanawia zatrzymać psa znalezionego obok zwłok. Obaj tworzą drużynę, rozpoczynając dochodzenie dotyczące zagadkowej śmierci policjanta. Emisja w każdą środę i czwartek o godzinie 21:00.

Pies: na tropie

W ramówce Telewizji WP znaleźć można programy nieemitowane wcześniej w polskich kanałach otwartej telewizji. Stacja pokazuje autorskie realizacje publicystyczne, w tym „Tłit” i „Money. To się liczy”, rozrywkę oraz dokumenty i cykle o remontowaniu i urządzaniu wnętrz.

Zgodnie z danymi Nielsen Audience Measurement Telewizja WP w pierwszym półroczu 2020 zanotowała udział w rynku w wysokości 0,69% w grupie wiekowej 16-49 i zajęła pierwsze miejsce wśród kanałów dostępnych na cyfrowym multipleksie MUX8. Osiągnęła również +58% wzrostu względem pierwszego półrocza zeszłego roku, co stanowi największy wzrost YoY spośród naziemnych kanałów ogólnotematycznych.

Telewizja WP dostępna jest w ramach bezpłatnej telewizji naziemnej, na platformach Canal+ (kanał 73) i Cyfrowy Polsat (kanał 104) oraz w sieciach kablowych m.in.: Vectra (114), Netia (29), Orange (35), Multimedia (38), UPC (158/116), Inea (28), Toya (25) oraz w WP Pilot.

o nas

Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w lipcu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,1 mln Polaków.

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Michał Siegieda

Dawid Banaś
Starszy specjalista ds. komunikacji i PR
dawid.banas@grupawp.pl

Dawid Banaś