Wirtualna Polska i Fundacja Cancer Fighters we wspólnej akcji „Napisz list”

Wirtualna Polska i Fundacja Cancer Fighters we wspólnej akcji „Napisz list”

To już czwarta edycja akcji charytatywnej „Napisz list” organizowanej przez Wirtualną Polskę we współpracy z Fundacją Cancer Fighters. W jej ramach każdy może napisać list i dodać otuchy małym Wojownikom, którzy mierzą się z chorobą nowotworową.

Celem Cancer Fighters jest motywowanie dzieci do walki z chorobą nowotworową. Każdy może pomóc. Wystarczy napisać kilka słów dodających otuchy i wysłać je drogą elektroniczną: cancerfighters@wp.pl lub tradycyjną pocztą na adres Fundacji: Fundacja Cancer Fighters ul. Borowskiego 7/9 66-400 Gorzów Wielkopolski.

Wirtualna Polska wspiera akcję banerową kampanią promocyjną na swoich stronach oraz w kanałach social media, a w jej serwisach pojawiły się teksty redakcyjne opisujące akcję i zachęcające do wzięcia w niej udziału.

Kolejne projekty Fundacji mają wyzwalać wśród podopiecznych siłę i wolę walki po otrzymaniu diagnozy. Fundacja prowadzi specjalne akcje na oddziałach onkologii dziecięcej każdego miesiąca. Jedną z inicjatyw jest charytatywna gala bokserska „Boxing Challenge by Cancer Fighters”, podczas której każdy może stoczyć walkę - wszyscy walczą w jednym celu, a jest nim zebranie funduszy dla podopiecznych Fundacji. Innym projektem jest Tydzień Wojownika, który odbywa się na oddziałach onkologicznych we Wrocławiu, Warszawie i Szczecinie. Skupia się na podopiecznych, którzy przez cały tydzień są obdarowywani prezentami oraz atrakcjami, dzięki którym, choć na chwilę mogą zapomnieć o miejscu, w którym się znajdują.

W Cancer Fighters działa również grupa osób, które wygrały walkę z chorobą nowotworową. Ambasadorami Fundacji są m.in. Joanna Jędrzejczyk, Michał Materla, Jan Błachowicz czy Sylwia i Akop Szostakowie.

MicrosoftTeams-image (25)MicrosoftTeams-image (26)

o nas

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.

 

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Michał Siegieda

Agata Chaber
Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej
agata.chaber@grupawp.pl

Agata Chaber