Portal o2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję

Portal o2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję

Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.

o2.pl informuje o najważniejszych wydarzeniach z kraju i ze świata. Teraz mocniej skupi się również na treściach regionalnych, bliskich mieszkańcom mniejszych miejscowości. Odda im głos poprzez tworzenie ulicznych sond, wywiadów, materiałów o lokalnych rynkach, z wypowiedziami mieszkańców na temat bieżących kwestii życia codziennego. To podejście zgodne z nowym hasłem „Blisko ludzi”.

– Polska jest wszędzie: w modnej restauracji w dużym mieście i na skwerku w małej miejscowości. Chcemy być jak najbliżej Polaków, ich codziennego dnia: robić z nimi zakupy na osiedlowym bazarku albo w popularnym dyskoncie, łowić z nimi ryby, sprzedawać samochód albo grillować w majówkę. Chcemy z nimi rozmawiać, prezentować ich głos, a jednocześnie zapewnić im rozrywkę. I informować o najważniejszych wydarzeniach, bo od tego przede wszystkim jesteśmy – mówi Jacek Stańczyk, szef redakcji o2.pl.

Na łamach o2.pl pojawią się treści poradnikowe- redakcja odpowie na pytania dotyczące m.in. dbania o zdrowie, prowadzenia osobistego budżetu czy gospodarstwa domowego w specjalnej sekcji na Stronie Głównej „Jak żyć”. Cykl „Gotowi na lato” zainspiruje użytkowników w tematach związanych z przygotowaniem domu czy mieszkania do nadchodzącego sezonu. Podpowie, jak zadbać o ogród, jak zacząć uprawiać rośliny, urządzić bądź odnowić balkon lub taras i wiele innych związanych z wiosennymi porządkami tematów. Dla miłośników grillowania, o2.pl wspólnie z serwisem Pyszności.pl, planuje cykl „Pyszne lato”, w którym użytkownicy, poprzez głosowanie, będą decydowali jaki przepis zostanie przygotowany w formie wideo.

Serwis pozostanie jednocześnie miejscem pełnym rozrywki, quizów, krzyżówek i newsów ze świata show-biznesu. Ponadto rozbudowuje ofertę redakcyjną dla użytkowników korzystających z jego poczty e-mail, a także otwiera się na współpracę content marketingową z nowymi klientami, którzy szukają powierzchni do promowania swoich produktów i usług.

Od 1 marca redakcją kieruje Jacek Stańczyk. Wraz z Anetą Gajdą, business ownerką, odpowiedzialni są za realizację nowej strategii. Cały zespół redakcyjny liczy już ponad 30 osób, pracujących w różnych częściach Polski. Dodatkowo redakcja będzie realizować autorskie cykle tematyczne i jest otwarta na współpracę z indywidualnymi twórcami.

o2 to serwis blisko ludzi. Informuje o bieżących kwestiach - pieniądzach, zakupach, rozrywce, wiadomościach lokalnych, czyli o wszystkim, czym żyje Polska. Codziennie odwiedza go 2 miliony użytkowników. Jego Strona Główna jest piątą co do wielkości w kraju (według badania Mediapanel).

o nas

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.

 

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Michał Siegieda

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji
agata.chaber@grupawp.pl

Agata Chaber