Zbigniew Boniek twarzą nowej kampanii Pilota WP

Zbigniew Boniek twarzą nowej kampanii Pilota WP

Pilot WP rozpoczyna nową współpracę wizerunkową. Od 3 czerwca usługę promuje doskonale znany z piłkarskiego świata Zbigniew Boniek. Wystąpi w kampanii i materiałach promocyjnych skierowanych do miłośników sportu.

Pilot WP oferuje szeroki wachlarz kanałów telewizyjnych, w których można oglądać transmisje z wydarzeń sportowych w różnych dyscyplinach, takich jak ligi piłkarskie czy żużlowe, dostępne na kanałach Eleven Sports czy zbliżające się w tym roku Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, dostępne na kanałach TVP. Platforma umożliwia oglądanie telewizji na życzenie, bez konieczności korzystania z kabla czy anteny, więc w okresie wakacji może stać się idealnym rozwiązaniem dla kibiców. Pilot WP to miejsce dla wszystkich fanów sportu, zarówno młodszych, jak i starszych, dlatego rozpoznawalny przez wszystkie pokolenia Zbigniew Boniek, niekwestionowany autorytet i synonim sukcesu sportowego, idealnie wpisał się w jego wizerunek.

- Zbigniew Boniek to człowiek wyrazisty i działający na własnych zasadach, dokładnie tak, jak Pilot WP, w którym użytkownicy sami wybierają dogodne pakiety według własnych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że ikona piłki nożnej, jaką jest Zbigniew Boniek, pomoże nam uwypuklić atuty platformy i przyciągnąć do nas kolejnych, zadowolonych użytkowników, zgodnie z naszym hasłem: „Pilot WP, kto ma, ten rządzi” mówi Piotr Stanoch, Director of Subscriptions Marketing & Growth w Audiotece Group.

Za realizację materiałów reklamowych do najnowszej kampanii Pilota WP odpowiada Paulina Skóra - Head of Design w Audiotece Group wraz z zespołem: Luizą Wójcik, Mileną Madziar oraz Maciejem Małkiewiczem. Spoty powstały we współpracy z agencją kreatywną Mind Productions zajmującą się produkcją wideo, fotografią i tworzeniem treści reklamowych, z której przy projekcie pracowali: reżyser - Dawid Ziemba oraz producenci - Artur Strączek i Kuba Kapała. We współpracę zaangażowana była również agencja marketingu Arskom.

- Współpraca ze Zbigniewem Bońkiem podczas tworzenia nowej kampanii Pilota WP była czystą przyjemnością. Wspólne starania zaowocowały kreatywnym projektem, który może zaskoczyć i pokazać legendę piłki nożnej w zupełnie nowej odsłonie. Cieszę się, że mogliśmy połączyć nasze siły i stworzyć coś inspirującego - mówi Paulina Skóra, Head of Design w Audioteka Group.

Pilot WP to najpopularniejsza w Polsce platforma do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online. Umożliwia oglądanie ponad 100 kanałów telewizyjnych, a także transmisji sportowych na żywo. W ofercie Pilota WP dostępne są stacje ogólnotematyczne, informacyjne, filmowe, sportowe oraz przeznaczone dla najmłodszych. Usługa jest dostępna poprzez stronę internetową, aplikację na platformy Android i iOS, w przeglądarkach internetowych oraz z wykorzystaniem Chromecast i Airplay. Pilot WP posiada również aplikacje przeznaczone na telewizory LG Smart TV, Samsung Smart TV, telewizory z systemem Vestel oraz na platformę Android TV.

o nas

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.

 

kontakt dla mediów

Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy
michal.siegieda@grupawp.pl

Michał Siegieda

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji
agata.chaber@grupawp.pl

Agata Chaber