Michał Wojak dyrektorem strategicznym WP brand studio
Od lutego Michał Wojak objął stanowisko dyrektora strategicznego WP brand studio w Wirtualnej Polsce. W nowej roli będzie zarządzał departamentem oraz odpowiadał za rozwój kluczowych projektów specjalnych i content marketingowych. Jego zadaniem będzie także tworzenie innowacyjnych rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientów.
Michał Wojak to doświadczony ekspert na polskim rynku mediowym. Ma ponad 20-letnie doświadczenie obejmujące pracę w redakcji, strategii marketingowej i sprzedaży. Współpracował z największymi wydawcami, takimi jak Grupa TVN, Polska Press oraz Ringier Axel Springer Polska, gdzie kierował zespołem projektów wideo i audio, odpowiadał za ich monetyzację w obszarze content marketingu. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora Content Studio w Burda Media Polska.
Na swoim koncie ma dziesiątki zrealizowanych projektów wideo i content marketingowych dla globalnych marek, takich jak Lexus, Volvo, Carlsberg, Starbucks, Huawei i Bridgestone. Tworzone przez niego kampanie wielokrotnie zdobywały prestiżowe nagrody branżowe, w tym INMA, Mixx Awards i Golden Arrow.
– Wierzę, że człowiek jest sumą doświadczeń. Zawodowe zbierałem w wielu rolach, miejscach i obszarach tematycznych. To baza, z której zamierzam czerpać, rozpoczynając pracę w Wirtualnej Polsce – topowym wydawnictwie z mocnym DNA jakościowego dziennikarstwa, a jednocześnie liderze rozwiązań technologicznych w branży mediowej. Wydawnictwie, które z pasją tworzy inteligentne rozwiązania marketingowe, łącząc doświadczenie i know-how ludzi z automatyzacją wspieraną przez AI. To doskonałe miejsce do rozwijania nowoczesnego content marketingu – mówi Michał Wojak, dyrektor strategiczny WP brand studio.
WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych.