Nowa superprodukcja Audioteki – „Jestem Czarna”
Do katalogu Audioteki dołączyła nowa pozycja – „Jestem Czarna”. To opowieść o osiemnastolatce, która wie czego chce - rozgłosu, podziwu, lajków. Zakłada podcast i rusza po swoje. Nowy odcinek w każdy piątek.
Superprodukcja jest efektem współpracy scenarzysty, Dawida Kornagi i reżyserki, Aleksandry Pietrzak. Główna bohaterka - Czarna - nie boi się przekraczać granic, a granice zaczynają się rozmywać, gdy na jej radarze pojawia się tajemniczy freestyle’owiec. Do gry wciąga innych, ale to ona rozdaje karty. Przynajmniej do czasu. Luksusowe przedmieścia, błysk fleszy, szybkie decyzje. W tej historii nic nie jest czarno-białe, a każdy ruch może uruchomić lawinę.
W rolach głównych usłyszymy m.in. Matyldę Gaweł jako Czarną, Jacka Borcucha w roli Pana Czarnecky’ego oraz po raz pierwszy w superprodukcji - Małgorzatę Sochę jako Panią Czarnecky.
Trailer dostępny tutaj.
Za realizację audio odpowiada Studio Saturator.
“Jestem Czarna” to kolejna pozycja w katalogu Audioteki skierowana do młodego odbiorcy z pokolenia Z. Pozostałe nowości w tej kategorii, jakie pojawiły się w tym roku to „Rewanż” i „Supernova”.
***
Audioteka powstała w 2008 roku, zostając prekursorem branży audiobooków w Polsce. Jej słuchacze dzięki m.in. superprodukcjom czy audioserialom mogą oddać się jakościowej, cyfrowej rozrywce. Obecnie, za pośrednictwem swoich produktów, daje dostęp do katalogu audio po polsku z biblioteką zawierającą blisko 40 000 pozycji, w tym superprodukcje z cenionymi reżyserami i znanymi polskimi gwiazdami oraz świetną oprawą muzyczną. Audioteka to także jakość oferowanych produktów cyfrowych, którą zapewniają doświadczeni eksperci. Oferuje wyselekcjonowane treści po niemiecku, czesku, litewsku i słowacku. Audioteka to nie tylko tradycyjne audiobooki, jej produkcje obejmują nowe formaty, takie jak: audioseriale, treści edukacyjne, audiodokumenty, programy informacyjne, medytacje prowadzone, treningi uważności czy audycje podróżnicze. Tworzy ją zespół specjalistów, znających nie tylko swoich słuchaczy, ale też potrzeby rynku.