Pudelek.pl na jeden dzień zmieni się w... Kundelka! Akcja społeczna z okazji Dnia Kundelka.

Pudelek.pl na jeden dzień zmieni się w... Kundelka! Akcja społeczna z okazji Dnia Kundelka.

Pudelek.pl, jeden z najpopularniejszych serwisów show-biznesowych w Polsce, ogłasza wyjątkową akcję społeczną z okazji Dnia Kundelka. Już w sobotę, 25 października, serwis zmieni swoje logo i nazwę na „Kundelek”. W ten sposób redakcja chce zwrócić uwagę na problem bezdomności zwierząt i promować adopcje psów ze schronisk.

„Psy są blisko ludzi – i od zawsze blisko Pudelka. Chcemy, by tego dnia świat show-biznesu i świat zwierząt połączyły się w jednym – w radości i empatii” – podkreśla redakcja serwisu Pudelek.pl. Ten symboliczny gest ma pokazać, że prawdziwe gwiazdy nie zawsze chodzą po czerwonym dywanie, a miłość i lojalność kundelków są bezcenne.

W ramach inicjatywy, Pudelek.pl promuje adopcje psów razem ze znanymi osobistościami. Centralnym elementem kampanii będzie prezentacja kundelków ze schroniska w Celestynowie, które wzięły udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej, czując się jak prawdziwe gwiazdy. Dodatkowo, zrealizowano specjalne wideo z udziałem kundelków i gwiazd, podkreślając, że tego dnia to właśnie czworonożni przyjaciele grają główne role.

Kampania będzie widoczna zarówno w przestrzeni online, jak i offline w Warszawie oraz w kinach.

Sponsorem wspierającym akcji jest Bank BNP Paribas oferujący jedyną na rynku kartę płatniczą dla miłośników zwierząt – Kartę Pupil, a patronat medialny objęła Braughman Group Media. Autorem zdjęć „Kundelków” jest fot. Animal Foto Studio Kamil Czyżewski.

Redakcja Pudelek.pl zaprasza wszystkich do odwiedzenia serwisu w sobotę 25 października, aby poznać wyjątkowych bohaterów akcji i wspólnie świętować Dzień Kundelka.

kundelek-vA-1200x1200

 

o nas

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.